Pracownicy Canal+ „zatrudnili się” w Kropliczance. To akcja promocyjna „Office PL 2”
Pracownicy spółki Canal+ Polska, operatora platformy Canal+, dodali na swoich profilach na LinkedIn dodatkowe stanowiska w fikcyjnej firmie Kropliczanka, pojawiającej się w serialu „The Office PL”. Akcja to element działań promocyjnych drugiego sezonu serialu, który trafi do serwisu Canal+ Online 4 listopada.
Dodawanie fikcyjnych miejsc pracy na profilach pracowników Canal+ miało miejsce w poniedziałek. I tak np. Agata Mularczyk, PR manager w Canal+ Polska, dodała na Linkedin informację, że zaczęła pracę jako młodszy ekspert infrastruktury biurowej ds. rozwiązywania konfliktów światopoglądowych w Kropliczance. Z kolei Marta Wieniewska, kierownik ds. operacji B2B w Canal+ Polska, została zaś w Kropliczance kierownikiem oddziału ds. utrzymania poziomu patriotyzmu
- Akcja oczywiście jest dobrowolna i mogą wziąć w niej udział wszyscy pracownicy. Już teraz niemal każdy dział w naszej firmie ma przynajmniej jednego przedstawiciela w Kropliczance – mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska, który w Kropliczance „pracuje” jako lider ds. zamiatania spraw pod dywan.
Skąd pomyła na taką akcję? - LinkedIn jest niezagospodarowaną przestrzenią komunikacji marketingowej, która w przypadku „The Office PL” idealnie trafia w grupę docelową serialu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kaniowski.
- Akcja dopiero się rozpoczęła i potrwa na pewno przez kilkanaście najbliższych dni - dodaje Kaniowski. Czy poza dodaniem miejsca praca z serialu, będą inne podobne działania realizowane z udziałem pracowników? - Premierze każdej naszej oryginalnej produkcji własnej towarzyszą różnego rodzaju akcje specjalne skierowane do pracowników. Szykujemy jeszcze kilka dużych niespodzianek – mówi Kaniowski.
Drugi sezon "The Office PL" od 4 listopada w Canal+ Online
Kropliczanka to w serialu "The Office PL" siedlecki producent wody mineralnej, w którym pracują bohaterowie seriali. Produkcja pokazuje świat korporacyjnych absurdów w soczewce, łamie wszelkie stereotypy humoru określanego jako „guilty pleasure”. W obsadzie są m.in. Michał Holc (Piotr Polak), Patrycja Kowalska (Vanessa Aleksander), Darek Wasiak (Adam Woronowicz), a dołączyli do niej Daria Widawska (Marzena) i Rafał Kowalski (Adam).
Serial zrealizowany został przy współpracy z BBC Studios oraz w koprodukcji ze stacją Comedy Central Polska (Grupa Paramount). W gronie producentów znajdują się Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński.
Zdjęcia do drugiego sezonu serialu rozpoczęły się w maju bieżącego roku, a dwa miesiące później na planie zdjęciowym padł ostatni klaps. Liczy on 12 odcinków, które 4 listopada trafią do serwisu streamingowego Canal+ Online.
Dołącz do dyskusji: Pracownicy Canal+ „zatrudnili się” w Kropliczance. To akcja promocyjna „Office PL 2”