„Praca marzeń” w USA – EF Polska rekrutuje
EF Polska, firma specjalizująca się w międzynarodowych wyjazdach językowych rozpoczęła kampanię pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia”, w ramach której szuka chętnych do wyjazdu do Stanów Zjednoczonych. Wybierać ich będą m.in. Rafał Jonkisz i Kinga Sawczuk. Działania oparte głównie o influencer marketing obejmują media społecznościowe, m.in. Instagram i YouTube.
Tegoroczne hasło kampanii, czyli #3StanySkupienia nawiązuje do wyjazdu, jaki jest oferowany dla zwycięzcy rekrutacji. Tester Wyjazdów Językowych 2019 wybierze się w trwającą trzy tygodnie podróż po USA, gdzie odwiedzi miasta z trzech stanów: Nowy Jork, Boston i Miami. Cała wyprawa zostanie również oparta na określonych przez EF trzech stanach skupienia, czyli podróżowaniu, rozwoju i zabawie.
Wybrana osoba będzie mogła też skorzystać na miejscu z kursu języka angielskiego zakończonego certyfikatem i otrzyma pensję w wysokości 1000 dolarów. Podobnie jak w ubiegłorocznej akcji, praca będzie polegała na relacjonowaniu wyjazdu na kanale @efpolska na Instagramie.
Rekrutacja rozpoczęła się 27 maja i jej pierwszy etap potrwa do 23 czerwca. Kandydaci na stanowisko Testera Wyjazdów Językowych mogą aplikować za pomocą wiadomości prywatnych na Instagramie, gdzie prowadzona jest komunikacja odnośnie zadań rekrutacyjnych.
Całość działań została poprzedzona kampanią teaserową na kanałach EF Polska w social media oraz przy wsparciu znanych youtuberów, takich jak Dymitr z Sprawdzam Jak oraz Małgorzata Heretyk, którzy nawiązali w swoich filmach do poznawania języków obcych oraz zachęcili do obserwowania profili social media EF Polska, gdzie wkrótce miały pojawić się wszelkie szczegóły odnośnie drugiej edycji Testera Wyjazdów Językowych.
Tegoroczne jury, to dwójka topowych influencerów: Rafał Jonkisz (rafal_jonkisz) – mister Polski oraz Kinga Sawczuk (kompleksiara) – najbardziej popularna Polka na Tik Toku. Do grona jury dołączył także ambasador z EF Polska: Dominik Bakuła (dominikbakula) i Karolina Chmielowiec (chmielowiec.ka) – zwyciężczyni ubiegłorocznej edycji. Do udziału w akcji zaproszono ponadto blisko 20 influencerów i micro-influecerów, odpowiedzialnych za promocję drugiej edycji i zachęcenia do wzięcia udziału w rekrutacji. Twórcy promują kampanię w dedykowanych, limitowanych bluzach z hasłem kampanii.
Rekrutacja przez Instagram
- Ubiegłoroczna Kampania „Tester Wyjazdów Językowych”, w której organizowany był wyjazd do Singapuru przyniosła rok temu 8 500 nowych zgłoszeń i blisko 15 000 nowych followersów na profilu EF Polska na Instagramie. Wskaźnik wyszukiwania marki w przeglądarce wzrósł o 86 proc., a ilość rezerwacji o 60 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Za kampanię, razem z Remarkable Ones i Social Leaders zostaliśmy także nagrodzeni brązowym Spinaczem. Dlatego zdecydowaliśmy o wystartowaniu w tym roku z drugą edycją, ale z nową i świeżą linią kreatywną - mówi Sylwia Rogalska, EF Education First.
Za realizację kampanii, tak jak w poprzednim roku odpowiadają dwie agencje: Social Leaders i Remarkable Ones. Za koncept kreatywny odpowiada Marta Krawczyk z Social Leaders, a za egzekucję i strategię działań z influencerami Izabela Józwowicz z Remarkable Ones.
W ramach kampanii powstał landing page oraz spot promujący kampanię w social media.
Dołącz do dyskusji: „Praca marzeń” w USA – EF Polska rekrutuje