"Pożyczka po fińsku" w reklamie Euroloan (wideo)
Ruszyła kampania Euroloanu, promująca pożyczki z limitem odnawialnym. Akcję "Pożyczka po fińsku" przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Bluerank i Spark Foundry.
W spocie telewizyjnym widzimy, jak jabłka, symbolizujące kwoty pieniędzy do wykorzystania, „odrastają” zaraz po podlaniu drzewa wodą z konewki, czyli po spłacie części zobowiązania. W ten sposób metaforycznie objaśniono, jak działa limit odnawialny.
- Limit odnawialny to produkt, który nas wyróżnia na rynku, ale wciąż nie wszyscy klienci zdają sobie sprawę z jego zalet. A jest to rozwiązanie bardzo praktyczne, umożliwiające wielokrotne sięganie po środki finansowe, bez konieczności składania kolejnych wniosków. Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię tłumaczącą w prosty, a zarazem żartobliwy sposób, jak działa limit odnawialny - mówi Adam Kuśnierkiewicz, country manager Mash Poland, właściciela marki Euroloan.
Spot emitowany będzie do końca czerwca w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz internecie.
Kreację spotu przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry, działania w internecie realizuje agencja Bluerank.
Dołącz do dyskusji: "Pożyczka po fińsku" w reklamie Euroloan (wideo)