Powszechny Dom Kredytowy w wyborczej reklamie przeciw Rekomendacji T (wideo)
Rusza kampania reklamowa Powszechnego Domu Kredytowego podkreślająca, że udziela on pożyczek detalicznych bez ograniczeń Rekomendacji T. Akcję przygotowały firmy Fabryka Scenariuszy, Motion Brand i Media Concept.
Kampania reklamowa Powszechnego Domu Kredytowego nawiązuje do konwencji kampanii przed wyborami parlamentarnymi. W reklamach pojawia się fikcyjna Partia Dobrych Kredytów, której nazwa jest rozwinięciem skrótu PDK - Powszechny Dom Kredytowy. Propozycje tej partii są prezentowane poprzez kontrast z ośmieszanym politykiem popierającym zasady Rekomendacji T.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN Turbo oraz Polsat News), radio (Polskie Radio Katowice, Polskie Radio Gdańsk, Złote Przeboje Sopot, Radio Antyradio Katowice), prasę („Polska Giełda”, „Giełda Samochodowa”, „Fakt”), oraz internet (Moto.onet.pl, WP.PL, Autocentrum.pl, Mobile.eu).
Kampanię - zaplanowaną na cały sierpień - przygotowały firmy Fabryka Scenariuszy (kreacja, w tym przygotowanie strony maszprawodokredytu.pl), Motion Brand (produkcja) oraz Media Concept (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Powszechny Dom Kredytowy w wyborczej reklamie przeciw Rekomendacji T (wideo)