Powstała regionalna grupa medialna
Grupa GRA jest nowym projektem Gazety Pomorskiej Media (koncern Orkla Press).
Projekt koordynuje Prezes GP Media - Marek Trzebiatowski - poinformowano we wtorkowym komunikacie prasowym.
Do Grupy GRA należą 4 stacje nadające w najważniejszych miastach Regionu Kujawsko Pomorskiego pod marką GRA FM i Agencja Reklamowa o tej samej nazwie.
W październiku do 3 już istniejących Stacji radiowych "GRA" w Toruniu, w Bydgoszczy i w Inowrocławiu dołączyło także Radio "W" z Włocławka , które w styczniu ma zmienić nazwę na Radio Gra Włocławek. Za konsolidację Grupy Radiowej odpowiada Agencja Reklamowa Gra zajmująca się sprzedażą czasu antenowego Stacji. Szefem Grupy GRA został Piotr Grabowski dotychczasowy Prezes Agencji Gra. Funkcję Redaktora Naczelnego wszystkich stacji objął Dyrektor Programowy Radia Gra Tomasz Kaczyński. Zastąpił on na tym stanowisku Przemysława Sikorskiego, który od grudnia rozpoczyna pracę w warszawskim Radiu Kolor. Od listopada każda ze stacji ma szefa anteny.
- Nowa struktura organizacyjna grupy umożliwi sprawne zarządzanie programem wszystkich naszych rozgłośni - powiedział Prezes Grabowski.
Grupa GRA ma stać się regionalną siecią miejskich stacji radiowych nadających program pod wspólną marką. Podobnie jak w Toruniu, w Bydgoszczy i w Inowrocławiu również włocławska Stacja oferować będzie muzykę w formacie CHR , dużą dawkę informacji lokalnych ,oraz liczne konkursy i akcje charakterystyczne dla marki GRA.
- Naszą ofertę opieramy na bardzo silnym związaniu jej z obszarem nadawania. Lokalność jest dla nas wyróżnikiem i receptą sukces - mówią szefowie GRUPY.
Grupa Gra wspólnie z "Gazeta Pomorską", dziennikiem o największej dziennej sprzedaży w województwie kujawsko-pomorskim ( wg ZKDP, 01-09.2005) tworzą regionalną grupę multimedialną. Poza gazetą, czterema stacjami radiowymi i agencją reklamową w grupie funkcjonują portale internetowe oraz Drukarnia GP Media.
Dołącz do dyskusji: Powstała regionalna grupa medialna