SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powstał dział EcoMarketingu agencji Brainshop U-boot

Agencja Brainshop U-boot stworzyła dział EcoMarketingu. Zakoordynację pracy działu oraz wdrażanie nowych narzędzi odpowiadaKarol Spława-Neyman.

- Praca działu skoncentruje się tylko i wyłącznie na promocji irealizacji ekologicznych patentów reklamowych - mówi portalowiWirtualnemedia.pl Aleksandra Mątkiewicz, dyrektor zarządzającyU-boota. - Co więcej sami klienci, świadomi działań podejmowanychna rynkach międzynarodowych, zaczęli się do nas zwracać z prośbamio przygotowanie strategii kreatywnych, wykorzystującychEkofilozofię.

Dołącz do dyskusji: Powstał dział EcoMarketingu agencji Brainshop U-boot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl