Powrót walkmana Sony wsparty kampanią
Ruszyła kampania wspierająca pojawienie się na rynku nowej wersjilegendarnego produktu firmy Sony Walkman NWZ-A815. W pierwszymetapie kampanii wykorzystano internet i prasę.
Sony Walkman NWZ-A815 jest najnowszą wersją Walkmana, który poraz pierwszy pojawił się na rynku w 1979 roku, będąc tym, czymostatnio stał się iPod. Odtwarzacz przez lata przechodził licznemetamorfozy, aby teraz objawić się w nowym designie.
Na potrzeby kampanii stworzono zabawny komiks, którego tłem jestczarno-białe Miastopolis. Uruchomiono też specjalną stronęinternetową www.walkmankomiks.pl.
- Kreacja internetowa Walkman Komiks jest interaktywnym,animowanym filmem. Każdy z działów pełen jest ruchu i elementów,które użytkownik może uaktywniać. Walkman otrzymał od nas nowe,kreskówkowe uniwersum - mówi Artur Hilger, dyrektor artystycznyBlueberry, agencji odpowiedzialnej za stworzenie kampanii.
W ramach działań promocyjnych Walkman Sony w pierwszym etapiekampanii zaplanowano wsparcie strony w internecie (m.in. Gadu Gadu)i w prasie (Aktivist, Machina, Dlaczego). W prasie zamiast zwykłychlayoutów pojawi się komiks.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum MediaOMD. Kreację przygotował zespół kreatywny Blueberry Group.
Dołącz do dyskusji: Powrót walkmana Sony wsparty kampanią