„Powiedz tak” - bajki z dziećmi w jubileuszowej kampanii Danonków (wideo)
Ruszyła kampania promocyjna serków Danonki (Danone Polska) z okazji 25-lecia pojawienia się ich na polskim rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Powiedz tak”, przygotowały i realizują firmy marketingowe VML Poland, Young & Rubicam Poland, Labstore i MediaCom Warszawa.
W ramach akcji na stronie Urodziny.danonki.pl umożliwiono stworzenie spersonalizowanej bajki: każdy rodzic może wybrać płeć, podać imię i wgrać zdjęcie swojego dziecka, po czym pobrać w wersji elektronicznej książeczkę z dzieckiem w roli bohatera przygód Danonka, brand hero marki Danonki.
Taką książkę można też wygrać w promocji, która potrwa do końca czerwca br. Warunkiem jest kupno pięciu opakowań Danonków z kodami-zdrapkami lub Danonków w saszetkach 70 g oraz zgłoszenie na stronie Urodziny.danonki.pl kodów z opakowań lub z paragonu potwierdzającego zakup. Do zdobycia jest 10 tys. egz. książki.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Powiedz tak”. Obejmuje ona telewizję (spot z 6-sekundowym dodatkiem informującym o promocji), sklepy oraz internet (m.in. współpraca z blogerami).
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowały agencje VML Poland i Young & Rubicam Poland. Ta pierwsza zajęła się też stworzeniem strony Urodziny.danonki.pl. Za działania w sklepach odpowiada agencja Labstore, a za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Powiedz tak” - bajki z dziećmi w jubileuszowej kampanii Danonków (wideo)
Danonki są bardzo smaczne, o delikatnej konsystencji i maluch często jedzą je z wielką ochotą. Serki wzbogacane są także o różne owoce, dzięki temu ich smak jest ciekawszy, wyraźniejszy i bardziej kuszący dla malucha. Składniki Danonka są tak skomponowane, aby dostarczały nie tylko wrażeń smakowych, ale też cennych witamin. Warto zauważyć, że są one rekomendowane przez Instytut Matki i Dziecka.#zlapDanonki
#DanonkiPowiedzTak