Potrzebna firma badawcza do badań marketingowych na Lotnisku Chopina
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" zaprasza firmy badawcze do składania ofert na realizację badania marketingowego na Lotnisku Chopina pn. „Profil pasażera odlatującego z Lotniska Chopina – 2023”.
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (waga 70) i doświadczenie (waga 30).
Zlecone badanie będzie badaniem ilościowym, w formie wywiadów face to face z wykorzystaniem tabletów, prowadzone przez ankietera, w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i rosyjskiej.
Wywiady w ramach każdego pomiaru prowadzone będą w ciągu 7 następujących po sobie dni, w godzinach 6:00-22:00, na terenie Terminala Pasażerskiego w strefie zastrzeżonej, z pasażerami oczekującymi na terenie gate’ów, przed wejściem do rękawów.
Faza terenowa badania będzie realizowana w okresie od stycznia do grudnia 2023, w taki sposób, że w każdym kwartale zostaną przeprowadzone co najmniej dwa tygodniowe pomiary (7 kolejnych dni) w różnych miesiącach, na próbie 700 wywiadów każdy.
Wywiady będą realizowane z osobami, które ukończyły 16 lat. Badaniem objęci zostaną pasażerowie odlatujący z Lotniska Chopina wszystkimi rodzajami rejsów odprawianymi w Terminalu Pasażerskim.
Badaniem objęte zostaną takie dane, jak wiek, płeć, wykształcenie, pozycja społeczno-zawodowa, miejsce zamieszkania, kraj stałego zamieszkania (województwo w przypadku mieszkańców Polski), narodowość, poziom dochodów netto respondenta; rodzaj, rejsu, cel podróży, częstotliwość podróży lotniczych odbywanych z Lotniska Chopina (liczba podróży lotniczych odbytych w ciągu ostatniego roku), nazwa przewoźnika, sposób zakupu biletu, klasa podróży, itp.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 listopada br.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna firma badawcza do badań marketingowych na Lotnisku Chopina