Potrzebna agencja do obsługi resortu zdrowia w social mediach
Ministerstwo Zdrowia wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą emisji płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Będzie z nią pracować przez rok.
Resort zdrowia planuje szereg kampanii w social mediach, głównie na Facebooku, Twitterze, Youtube i Instagramie.
Chce zatrudnić agencję, która zajmie się ich obsługą. Będzie ona odpowiadać za zaplanowanie tych działań, zakup emisji, monitorowanie i optymalizowanie.
Zwycięska agencja będzie w tym zakresie pracować przez rok od zawarcia umowy.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: w 60 proc. prowizja za obsługę kampanii w internecie oraz w 40 proc. portfolio agencji.
Resort zastrzega, że maksymalna wysokość prowizji za obsługę realizacji wszystkich kampanii wynosi 20 proc. liczone od wartości zakupu mediów.
Budżet resortu na obsługę emisji płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych(zakup mediów oraz prowizja agencyjna) wynosi 360 000 zł brutto. Realizacja każdej pojedynczej kampanii co do kosztów będzie odbywać się na tych samych zasadach: koszt zakupu mediów oraz prowizja obliczana procentowo od wartości zakupu mediów, gdzie prowizja nie może być większa niż 20 proc. kosztów zakupu mediów.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 5 lipca br.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do obsługi resortu zdrowia w social mediach