Potężna awaria platformy Horizon w UPC. „Pracujemy nad naprawą”
Sieć UPC Polska od dwóch dni zmaga się z awarią platformy telewizji cyfrowej Horizon. - Nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera - informuje Michał Fura, rzecznik prasowy operatora.
Problemy dotknęły abonentów posiadających dekodery Horizon. Najczęstszą usterką jest pojawianie się podczas oglądania telewizji informacji o trybie awaryjnym lub o wyświetlanym programie. Zdarza się też, że klienci nie mogą w ogóle oglądać telewizji, nagrywać programów lub korzystać z oferty VoD.
- Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności, a nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera, abyśmy mogli jak najszybciej powiadomić o tym naszych klientów. Usługi dostępu do internetu i telefonii działają poprawnie - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.
Dekodery Horizon w ofercie komercyjnej telewizji cyfrowej UPC są dostępne od stycznia br., ale jeszcze pod koniec ub.r. trafiły do pierwszych klientów operatora. Sieć nie podaje ilu abonentów z nich korzysta.
Wszystkich użytkowników telewizji cyfrowej UPC na koniec marca br. było 921 700 (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Potężna awaria platformy Horizon w UPC. „Pracujemy nad naprawą”
Podobno, przed wprowadzeniem na rynek, dekodery Horizon były testowane przez wybranych użytkowników. Ciekawe, dlaczego znalazły się w sprzedaży aż tak niedopracowane. Parokrotnie nagrane audycje wszystkie się same się skasowały. Jest stały problem z przyśpieszonym przeglądaniem zapisanych audycji. Były problemy ze zdalnym nagrywaniem. No i dość częste problemy techniczne spadające na platformę telewizji cyfrowej Horizon w UPC.