POT będzie reklamować turystykę we wschodniej Polsce
W połowie wakacji ruszy kampania reklamowa oferty turystycznej wschodnich województw Polski. Akcję na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej przygotowały agencja reklamowa Bimers i dom mediowy PanMedia Western.
Rozpoczynająca się pod koniec lipca kampania reklamowa oferty turystycznej Polski wschodniej będzie pokazywać, że w tym regionie również można znaleźć ciekawe miejsca podczas podróży. Spójne działania wesprą walory turystyczne pięciu województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Akcja będzie skierowana do osób w wieku 25-59 lat, które wyjeżdżają na wycieczki, wybierając różnorodne formy wypoczynku. Działania obejmą telewizję, internet, radio, prasę i outdoor.
Ponadto w przyszłym roku kampania będzie prowadzona w Niemczech i na Ukrainie, gdzie grupą docelową będą aktywni turyści w wieku 25-35 lat. Za przygotowanie i realizację całej akcji odpowiadają agencja reklamowa Bimers i dom mediowy PanMedia Western. Firmy wygrały przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczący tego projektu.
Dołącz do dyskusji: POT będzie reklamować turystykę we wschodniej Polsce