SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Postaw na milion” poprawia wynik Dwójki

Po pierwszych trzech odcinkach drugi sezon teleturnieju „Postaw na milion” ma więcej widzów niż programy nadawane w TVP 2 w tym samym paśmie przed rokiem. Show daje stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej edycji programu po pierwszych trzech wydaniach wynosi 1,78 mln widzów, a udział kształtuje się na poziomie 15,09 proc. (w grupie wszystkich widzów) i 13,64 proc. (grupa 16-49 lat).

Dla porównania przed rokiem o tej porze Dwójkę śledziło 1,55 mln widzów przy udziale na poziomie 12,55 proc. i 12,8 proc. Natomiast wiosenna edycja „Postaw na milion” po pierwszych czterech odcinkach miała oglądalność na poziomie 1,78 mln (12,13 i 10,45 proc. udziału).

W paśmie emisji teleturnieju największą popularnością cieszy się oferta TVN (21,55 proc. udziału w grupie 4+), który emituje „Fakty” wraz z wiadomościami sportowymi i prognozą pogody oraz program „Uwaga!”. Drugie miejsce zajmuje Jedynka z bajkami dla dzieci oraz „Wiadomościami” i udziałem 17,71 proc. Za Dwójką, na czwartym miejscu uplasował się Polsat (11,33 proc. udziału), gdzie również emitowane są w tym czasie serwisy informacyjne - „Wydarzenia”, „Sport”, prognoza pogody oraz serial komediowy „Daleko od noszy”.

„Postaw na milion” najchętniej oglądają kobiety, osoby powyżej 55 roku życia, emeryci oraz posiadacze wykształcenia podstawowego.

W każdym odcinku programu, opartego na formacie „Money Drop”, bierze udział dwóch dobrze znających się uczestników (są to np. członkowie rodziny, przyjaciele czy znajomi z pracy), którzy stają do gry jako drużyna. Zanim usłyszą pierwsze pytanie, otrzymują milion złotych w gotówce. Aby zatrzymać wygraną muszą prawidłowo odpowiedzieć na osiem pytań z różnych kategorii. Teleturniej produkuje Endemol Polska, a prowadzi go Łukasz Nowicki.


Widownia „Postaw na milion” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
17-09-2011 1 675 755 15,10% 13,27%
24-09-2011 1 635 235 13,69% 11,55%
01-10-2011 2 022 117 16,44% 16,07%
Średnia 1 778 472 15,09% 13,64%


Oglądalność teleturnieju na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 2 539 120 21,55% 23,26%
TVP1 2 086 085 17,71% 13,64%
TVP2 1 778 472 15,09% 13,64%
Polsat 1 335 411 11,33% 9,74%


Profil widowni „Postaw na milion”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,32% 86
Kobiety 58,68% 113
Wiek  4-9 2,36% 40
 10-15 4,96% 73
16 - 19 2,58% 46
20 - 24 4,58% 58
25 - 29 4,57% 51
30 - 34 5,19% 63
35 - 39 4,05% 55
40 - 44 4,94% 77
45 - 49 8,34% 121
50 - 54 7,60% 94
55 - 59 11,63% 150
60+ 39,19% 194
Wlk. Miasta Wieś 44,35% 113
< 50 tys. 23,69% 99
50-100 tys. 6,53% 76
100-200 tys. 9,28% 115
> 200 tys. 16,14% 80
Zawód Top management 2,83% 33
Pracownicy średniego szczebla 10,37% 69
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,36% 87
Emeryci 48,90% 190
Inni 20,54% 67
Wykształcenie Podstawowe 60,79% 135
Średnie 24,62% 83
Wyższe 7,27% 58
Inne 7,32% 58


 

Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion” poprawia wynik Dwójki

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edi
Gratulacje, program naprawdę trzyma poziom.
20 12
odpowiedź
User
pn
stare kobiety bez wykształcenia to widzowie tego wytworu. Pozim dżdżownic. Jakoś mnie to nie dziwi.
0 0
odpowiedź
User
klawa
świetna wiadomość, Postaw na milion jest the best!:) tak trzymać!
0 0
odpowiedź