„Postaw na milion 15” od 3 marca w TVP2. Nowe pasmo emisji
Od 3 marca na antenie telewizyjnej Dwójki wystartuje 15. edycja teleturnieju „Postaw na milion”. Program będzie nadawany w soboty o godz. 18.40, czyli o 25 minut wcześniej niż dotychczas. Ostatnią edycję audycji, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło 1,35 mln widzów.
„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku i od początku prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”.
W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.
Telewizyjna Dwójka 15. edycję programu emitować będzie w nowym paśmie - w soboty o godz. 18.40, począwszy od 3 marca br. Dotychczas teleturniej był emitowany o godz. 19.05.
Do tej pory TVP2 pokazała czternaście sezonów „Postaw na milion” - we wszystkich ramówkach wiosennych i jesiennych począwszy od 2011 roku. Ostatni z nich był emitowany jesienią ub.r. - jego premierowe odcinki przyciągały średnio 1,35 mln widzów, co przełożyło się na 10,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,57 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię miał odcinek z 11 listopada - śledziło go 1,56 mln osób.
Producentem teleturnieju jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion 15” od 3 marca w TVP2. Nowe pasmo emisji
Z tym, że pierwsze pary nigdy nie wygrywają to racja, mogliby zrobić jak w pierwszym sezonie, gdzie nie było montażu, tylko jak czas się skończył, to grali dalej w kolejnym odcinku. Wtedy i pierwsi i ostatni wygrywali. Jeśli chodzi o zmiany to Jeden z dziesięciu i Familiada od niemal ćwierć wieku mają niezmienione zasady i ich popularność nie spada.