Drugi sezon „Porucznika Kabury” od 31 stycznia w CDA Premium
31 stycznia w CDA Premium, subskrypcyjnej ofercie serwisu CDA.pl, zacznie być udostępniany drugi sezon serialu animowanego „Porucznik Kabura”. Będzie się składał z ośmiu odcinków.
- Pierwszy sezon przygód Kabury miał bardzo dużą oglądalność. Absurdalny humor spodobał się widzom i zyskał wielu fanów. Decyzja o kontynuacji była więc naturalna. Drugi sezon będzie równie niewybredny i pikantny jak pierwszy, ale będzie więcej odniesień i nawiązań do bieżącej sytuacji w naszym kraju i nieco więcej politycznych aluzji. Oczywiście bez sympatii do jakiejkolwiek partii i w typowym dla produkcji stylu - opisuje Wolfgang Laskowski, rzecznik prasowy CDA i pełnomocnik zarządu firmy ds. rozwoju usług.
Pierwszy, też ośmioodcinkowy, sezon serialu „Porucznik Kabura” pojawił się w CDA Premium pod koniec października ub.r. To pierwsza produkcja zrealizowana dla tej platformy i dostępna wyłącznie na niej.
Akcja „Porucznika Kabury” rozgrywa się w 2050 roku, kiedy Polska, rządzona przez mózg elektronowy Jarosław 2000, jest największym mocarstwem na Ziemi. Tytułowy bohater to uzależniony od hazardu drobny kombinator, który uciekając przed wierzycielami zaciąga się do Polskich Kosmicznych Sił (PKS) i wyrusza w galaktyczną misję wojskową.
W pierwszym odcinku drugiej serii porucznik Kabura będzie musiał stawić czoła nie tylko obcym, ale zostanie też uwikłany w polityczny konflikt między Cyber Tuskiem i mózgiem elektronowym Jarosław 2000. Nowe odcinki mocniej nawiązywać będą do bieżącej sytuacji, nie zabraknie wulgarnych żartów, parodii disco polo, a nawet odwiedzin w pewnej kamienicy z pokojami na godziny.
Pierwszy odcinek drugiego sezonu „Porucznika Kabury” pojawi się w CDA Premium w piątek 31 stycznia. Kolejne będą udostępniane co tydzień.
Reżyserem i autorem scenariusza serialu jest Bartosz Walaszek, a za produkcję odpowiada studio filmowe SPInka.
Na koniec września ub.r. z oferty CDA Premium korzystało 201,4 tys. subskrybentów. Według badania Gemius/PBI w listopadzie serwis zanotował 3,12 mln użytkowników i 27,54 mln odsłon, większość odwiedzających trafiała tam po kliknięciu w reklamy lub korzystała z darmowego okresu próbnego.
Firma CDA w trzecim kwartale ub.r. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych rok do roku o 66 proc. do 11,28 mln zł oraz zysku netto z 1,22 do 2,84 mln zł. Ze sprzedaży subskrypcji do CDA Premium pochodziło 93,4 proc. wpływów spółki.
Dołącz do dyskusji: Drugi sezon „Porucznika Kabury” od 31 stycznia w CDA Premium
Na YouTube nie ma tego co najwyżej jest podobny ,,kapitan bomba" ale jego produkcja się już włączyła i miał milionowe wyświetlenia