Portal o2.pl stawia na zamożnych internautów
o2.pl tworzy serwis dla bogaczy o nazwie LuxLux, który wystartuje na początku lipca.
„Będzie to magazyn adresowany do zasobniejszych internautów, zarówno do kobiet jak i mężczyzn, zainteresowanych tym, jak najlepiej spożytkować pieniądze. Redakcja LuxLux.pl będzie doradzać i odradzać; co kupować, gdzie wyjeżdżać, jak się relaksować, jak dzięki różnym fortelom mieć więcej czasu na rozrywkę” – mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, szef działu sprzedaży reklamy i zespołu redakcyjnego o2.pl.
W portalu pojawią się informacje o produktach i usługach m.in. takich jak kosmetyki czy koszt zagranicznej wycieczki, a także informacje o aktywnym spędzaniu czasu.
Reklamy na stronach serwisu będą droższe o ok. 40 proc. w porównaniu z całym portalem o2.pl.
Michał Brański spodziewa się, że od września serwis miesięcznie będzie odwiedziało ok. 600 tys. internautów.
Dołącz do dyskusji: Portal o2.pl stawia na zamożnych internautów