Poradniki: zyskują tytuły Bauera, tracą magazyny G+J
“Dobre Rady” utrzymały w sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet. Największy wzrost zanotował “Świat Kobiety”, a najwięcej stracił ponownie “Naj Magazyn”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika “Dobre Rady” (Burda Media Polska) w sierpniu br. wyniosła 507 570 egz. po spadku o 3,38 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce z czwartego awansował magazyn “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem poszła do góry aż o 41,88 proc. do 499 466 egz. To największy wzrost w rankingu. Pismo to kosztowało w sierpniu br. 1,99 zł, zaś rok wcześniej - 2,90 zł.
Z pozycji lidera na trzecią spadł natomiast miesięcznik “Kobieta i Życie” należący także do Wydawnictwa Bauer. Wynik sprzedażowy tego magazynu wzrósł jednak o 4,86 proc. i wyniósł 462 456 egz.
Najwięcej w zestawieniu stracił zajmujący ostatnie miejsce “Naj Magazyn” (G+J Polska). Jego sprzedaż ogółem poszła w dół o 34,68 proc. do 139 423 egz. W sierpniu br. „Naj Magazyn” oprócz wydania za 2,69 zł, miał też mutację w mniejszym formacie za 1,70 zł.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 507 570 | 525 348 |
Świat Kobiety | 499 466 | 352 046 |
Kobieta i Życie | 462 456 | 441 017 |
Poradnik Domowy | 381 529 | 355 515 |
Claudia | 231 141 | 279 514 |
Olivia | 176 268 | 214 604 |
Naj Magazyn | 139 423 | 213 436 |
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największy wzrost sprzedaży zanotowały “Dobre Rady” - wyniósł on 21,71 proc. Najwięcej straciła natomiast “Olivia” (Marquard Media Polska, 7,30 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | sierpień | lipiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 507 570 | 417 023 |
Świat Kobiety | 499 466 | 444 572 |
Kobieta i Życie | 462 456 | 390 700 |
Poradnik Domowy | 381 529 | 322 448 |
Claudia | 231 141 | 240 305 |
Olivia | 176 268 | 190 148 |
Naj Magazyn | 139 423 | 128 153 |
Dołącz do dyskusji: Poradniki: zyskują tytuły Bauera, tracą magazyny G+J
Z tego co wiem Moda jest sprzedawana w prenumeracie zbiorczej, stąd jej obecność w miesięcznikach płatnych, wg ZKDP
Jak GW czy Rzepa podają sprzedaż też prenumerata im się nie liczy?
A jaki segment? wg. mnie - poradnikowe dla kobiet