SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poradniki: zyskują tytuły Bauera, tracą magazyny G+J

“Dobre Rady” utrzymały w sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet. Największy wzrost zanotował “Świat Kobiety”, a najwięcej stracił ponownie “Naj Magazyn”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika “Dobre Rady” (Burda Media Polska) w sierpniu br. wyniosła 507 570 egz. po spadku o 3,38 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z czwartego awansował magazyn “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem poszła do góry aż o 41,88 proc. do 499 466 egz. To największy wzrost w rankingu. Pismo to kosztowało w sierpniu br. 1,99 zł, zaś rok wcześniej - 2,90 zł.

Z pozycji lidera na trzecią spadł natomiast miesięcznik “Kobieta i Życie” należący także do Wydawnictwa Bauer. Wynik sprzedażowy tego magazynu wzrósł jednak o 4,86 proc. i wyniósł 462 456 egz.

Najwięcej w zestawieniu stracił zajmujący ostatnie miejsce “Naj Magazyn” (G+J Polska). Jego sprzedaż ogółem poszła w dół o 34,68 proc. do 139 423 egz. W sierpniu br. „Naj Magazyn” oprócz wydania za 2,69 zł, miał też mutację w mniejszym formacie za 1,70 zł.

Wirtualnemedia.plsierpień
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady507 570525 348
Świat Kobiety499 466352 046
Kobieta i Życie462 456441 017
Poradnik Domowy381 529355 515
Claudia231 141279 514
Olivia176 268214 604
Naj Magazyn139 423213 436


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największy wzrost sprzedaży zanotowały “Dobre Rady” - wyniósł on 21,71 proc. Najwięcej straciła natomiast “Olivia” (Marquard Media Polska, 7,30 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPsierpieńlipiec
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady507 570417 023
Świat Kobiety499 466444 572
Kobieta i Życie462 456390 700
Poradnik Domowy381 529322 448
Claudia231 141240 305
Olivia176 268190 148
Naj Magazyn139 423128 153


 

Dołącz do dyskusji: Poradniki: zyskują tytuły Bauera, tracą magazyny G+J

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
parkingowy
Dlaczego zestawienie jest wg. wskaźnika "sprzedaż ogółem" a nie "rozpowszechnianie płatne razem"? ktoś nie lubi miesięcznika Moda na Zdrowie?
odpowiedź
User
Xymena
Moda na Zdrowie nigdy nie będzie brana pod uwagę, ponieważ cały nakład jest rozdawany za darmo w aptekach. Poza tym to nie ten segment.
odpowiedź
User
parkingowy
Xymeno droga - wczytaj się w moje pytanie - pytałem o zasadność użycia tego a nie innego wskaźnika z danych ZKDP...
Z tego co wiem Moda jest sprzedawana w prenumeracie zbiorczej, stąd jej obecność w miesięcznikach płatnych, wg ZKDP
Jak GW czy Rzepa podają sprzedaż też prenumerata im się nie liczy?
A jaki segment? wg. mnie - poradnikowe dla kobiet
odpowiedź