Ponad 60 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Uwaga! Koronawirus" w TVN
W ofercie handlowej TVN Media na marzec br. najwyżej wyceniono spoty przy "Faktach TVN" i przy programie "Uwaga! Koronawirus". Za każdy z nich trzeba zapłacić ponad 60 tys. zł netto.
Na 62,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30- sek.) wyceniono reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Stawka dla emisji w dni robocze jest niższa i wynosi 51,1 tys. zł.
61,2 tys. zł kosztuje spot przy pokazywanym w dni robocze zaraz po "Faktach" programie "Uwaga! Koronawirus".
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy "Kuchennych rewolucjach" zapłacą 57,4 tys. zł, a ci którzy zechcą pojawić się przy emitowanym w niedzielne wieczory kulinarnym show "Masterchef Junior" - 51,5 tys. zł.
Reklamę przy "Milionerach" wyceniono na 41,8 tys. zł, przy nowym programie "Równi sobie" (emisja w poniedziałki) - na 30,4 tys. zł, a przy show "Kuba Wojewódzki" - na 21,1 tys. zł.
46,3 tys. zł za spot przy "Na Wspólnej"
Spośród seriali pokazywanych w TVN najdroższe reklamy ma serial "Na Wspólnej" - spot kosztuje 46,3 tys. zł.
44,5 tys. zł to cena za reklamę przy serialu "Tajemnica zawodowa" (emisja w środy), a za spot przy "Chyłka- Rewizja" (emisja we wtorki) trzeba zapłacić 29,4 tys. zł.
Stawki dla reklamy przy serwisie sportowym wynoszą 51,5 tys. zł dla emisji w dni robocze i 55,7 tys. zł w niedziele, a dla prognozy pogody - 50,6 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - podało ceny reklam na marzec.
Dołącz do dyskusji: Ponad 60 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Uwaga! Koronawirus" w TVN
Dlaczego, przecież Kraśko jest jednym z najlepszych dziennikarzy?