Ponad 6,5 mln widzów drugiej debaty prezydenckiej
Środową debatę między Bronisławem Komorowskim a Jarosławem Kaczyńskim, emitowaną w TVP 1, TVP Info, TVP Polonia, Polsat News oraz TVN 24 oglądało ponad 6,5 mln widzów, co dało tym stacjom łącznie prawie 52 proc. udziału w rynku.
Spośród kanałów emitujących debatę największą widownię zgromadziła TVP1, którą śledziło 4,5 mln osób, co dało jej prawie 36 proc. udziału w rynku. Następnie kolejno uplasowały się: TVP Info - 940 tys. widzów (7,5 proc. udziału w rynku), TVN 24 – 892 tys. widzów (7,1 proc. udziału), Polsat News - 124 tys. widzów (1 proc. udziału) oraz TVP Polonia - 46 tys. widzów (0,4 proc. udziału). W grupie 16-49 udziały wszystkich stacji transmitujących debatę były niższe, a ich łączny udział wyniósł 42,08 proc.
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Kanał | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 | 4 535 689 | 35,90% | 31,47% |
TVN24 | 892 297 | 7,10% | 6,03% |
TV Polonia | 46 070 | 0,40% | 0,27% |
TVP INFO | 940 128 | 7,50% | 3,78% |
Polsat News | 123 994 | 1,00% | 0,53% |
Suma | 6 538 178 | 51,80% | 42,08% |
Debata na TVP1 była najchętniej oglądanym programem w tym paśmie. Na drugim miejscu znalazła się TVN z widownią 1,8 mln i udziałem wynoszącym 14,1 proc., która nadawała „W-11-Wydział Śledczy”, dalej była TVP 2 (1,7 mln, 13,2 proc.) i Polsat (1 mln, 7,8 proc.)
Druga debata kandydatów do fotela prezydenta miała podobną oglądalność niż nadana w niedzielę, pierwsza debatą, którą również oglądało 6,5 mln widzów. Warto jednak dodać, że tamten program miał silną konkurencję w postaci meczu piłkarskiego Argentyna – Meksyk, zaś w czasie drugiej debaty nie było żadnych mundialowych spotkań.
Dołącz do dyskusji: Ponad 6,5 mln widzów drugiej debaty prezydenckiej