Pomysł na kuchenny ścisk w reklamie Castoramy (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama z kampanii sklepów Castorama realizowanej pod hasłem „Razem damy radę”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Papaya, Televisor i Mindshare.
Spot pokazuje, jak wskutek niewielkiej przestrzeni w kuchni ojciec i syn mają wielkie problemy, kiedy starają się przygotowywać jednocześnie jedzenie. Rozwiązaniem tej sytuacji okazuje się kupienie w Castoramie nowego zestawu mebli i przearanżowanie przestrzeni kuchennej.
To kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Razem damy radę” prowadzonej od początku br. Reklamy mają podkreślać, jak z pozoru niewielkie zmiany wprowadzone w domu bądź mieszkaniu mogą pozytywnie wpłynąć na życie mieszkających tam osób.
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet, radio, outdoor oraz punkty sprzedaży.
Strategię i kreację kampanii przygotowała 2012 Agency. Produkcją nowego spotu zajął się dom produkcyjny Papaya, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Pomysł na kuchenny ścisk w reklamie Castoramy (wideo)