SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plotek wyprzedził Plejadę. Najdłużej korzystamy z Pudelka - liderem Pomponik

W październiku serwis Plotek zyskał ponad milion użytkowników, wysuwając się nad Plejadę. Wzrosty osiągnęły też m.in. Swiatgwiazd.pl, Jastrzabpost.pl i Party.pl. Liderem zasięgowym wśród witryn showbiznesowych pozostaje Pomponik, a zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku.

Pomponik (Grupa Polsat-Interia) jako serwis www i aplikację mobilną odwiedziło w październiku br. 7,31 mln internautów, spędzając średnio po 11 minut i 37 sekund. Zasięg witryny wyniósł 24,59 proc. Jest ona liderem zasięgowym wśród serwisów o tematyce show-biznesowej nieprzerwanie od maja br. - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Kolejne portale przyciągnęły ponad 6 mln internautów. Plotek (Agora) zanotował 6,64 mln użytkowników, 6 minut i 15 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 22,35 proc. zasięgu, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,39 mln użytkowników, 21,5 proc. zasięgu oraz 11 minut i 58 sekund przeciętnego czasu korzystania. Natomiast Pudelka (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 6,35 mln internautów (21,39 proc. zasięgu), spędzając średnio po 29 minut i 22 sekundy.

Niżej w rankingu są dwie inne witryny Grupy Wirtualna Polska. Przejęty przez wydawcę jesienią ub.r. Jastrzabpost.pl zanotował 4,21 mln użytkowników, 6 minut i 9 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 14,19 proc. zasięgu, a sekcja show-biznesowa o2.pl - 3,55 mln odwiedzających, 11,94 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 21 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Na portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) analogiczny dział przyciągnął 4,7 mln internautów (15,82 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 minut i 3 sekundy, a na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,31 mln użytkowników (11,15 proc.), przeciętnie na równo trzy minuty.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Swiatgwiazd.pl (Iberion) odwiedziło 4,17 mln internautów (14,03 proc. zasięgu), korzystając przeciętnie po 6 minut i 9 sekund. Natomiast na Party.pl (Burda Media Polska) każdy z 3,67 mln użytkowników (12,36 proc. zasięgu) spędził średnio 3 minuty i 20 sekund.

W porównaniu z wrześniem wyraźnie wzrosła odwiedzalność prawie wszystkich witryn z zestawienia. Pomponik zyskał 654,3 tys. użytkowników (czyli 9,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 33 sekundy (5 proc.).

Na Plotku liczba internautów zwiększyła się o 1,05 mln (18,9 proc.), dzięki czemu serwis wyprzedził Plejadę notującą dużo mniejszy wzrost - o 587,1 tys. (10,1 proc.). Przy czym w pierwszej witrynie średni czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o minutę i 30 sekund (19,3 proc.), a w drugiej wydłużył się o minutę i 13 sekund (11,3 proc.).

1,2 mln internautów więcej na Jastrzabpost i Party.pl

Pudelek zyskał 813,4 tys. użytkowników (14,7 proc.), przy czym przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 2 minuty i 37 sekund (8,2 proc.). W dziale Fakt.pl o show-biznesie przybyło natomiast 663,1 tys. internautów (16,4 proc.), a średni czas wydłużył się o 12 sekund (4,1 proc.).

Najmocniej wzrosła odwiedzalność Jastrzabpost.pl i Party.pl. Pierwszy serwis zyskał 1,2 mln użytkowników (39,9 proc.) oraz minutę i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania (32,7 proc.), a drugi - 1,2 mln internautów (48,5 proc.) i 32 sekundy przeciętnego czasu (19,1 proc.).

Na Swiatgwiazd.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 612,4 tys. (17,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego - o 35 sekund (13,2 proc.). Dział show-biznesowy portalu „Super Expressu” zyskał zaś 238,9 tys. użytkowników (7,8 proc.) i 11 sekund średniego czasu (6,5 proc.).

Minimalny spadek zanotowała jedynie sekcja o show-biznesie na o2.pl - ubyło tam 0,5 tys. internautów, natomiast średni czas spędzony przez każdego wzrósł o 11 sekund (6,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: Plotek wyprzedził Plejadę. Najdłużej korzystamy z Pudelka - liderem Pomponik

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Te "rozrywkowe" treści czyta chyba jakiś margines społeczny...
odpowiedź
User
red. Jan Dzban
Ale Pudel blokuje wszystkie kømentarze o Różowej Landrynce z wanny.
odpowiedź
User
Obiektywny
Widzę ktoś tam nieźle spuszcza w dół Party.pl ;-) Ciekawe kto....
odpowiedź