„Polskie słodycze na polskie święta” w świątecznej reklamie Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki.
Świąteczna reklama Colian powstała w wyniku adaptacji oryginalnego tekstu Andrzeja Bianusza do piosenki Skaldów pt. „Z kopyta kulig rwie” z muzyką Andrzeja Zielińskiego. W spocie pojawia się kilka kultowych marek słodyczy.
Świąteczna reklama słodyczy Colian
- Zadanie, przed którym stanęliśmy, nie było łatwe - mówi Henryk Szymański autor i reżyser reklamy z agencji Peppers Ghost.- Należało wprowadzić do filmu aż pięć produktów - Goplanę, Familijne, Śliwkę Nałęczowską, Grześki i Jeżyki. Paradoksalnie formuła piosenki była naszym sprzymierzeńcem, w przeciwnym wypadku niezwykle trudno byłoby napisać scenariusz, który byłby nieinwazyjny, prosty i przede wszystkim wiarygodnie oddający świąteczną atmosferę. Co więcej, tak znany przebój jak „Z kopyta kulig rwie” nie doczekał się wcześniej adaptacji w reklamie. Cieszymy się, że jesteśmy pierwsi - dodaje Szymański.
Emisje zaplanowano do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych. Komunikacji telewizyjnej będą towarzyszyć działania w mediach społecznościowych i na łamach prasy branżowej.
Za kreację i produkcję odpowiada Peppers Ghost, muzykę skomponował Andrzej Zieliński (Skaldowie), spot wyreżyserował Henryk Szymański (Peppers Ghost). Media do kampanii zakupił Initiative. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: „Polskie słodycze na polskie święta” w świątecznej reklamie Colian