Polskie Radio promuje DAB+ w galeriach handlowych
Wystartowała prowadzona przez Polskie Radio akcja promująca cyfrowe radio DAB+ i prezentująca sprzęt przystosowany do tej technologii. Działania obejmują specjalnie stworzone showroomy w galeriach handlowych, a partnerami nadawcy są firmy Hama Polska, Philips, Onkyo, Pioneer i Technisat.
Akcja prowadzona jest w galeriach handlowych takich jak CH Silesia City Center w Katowicach (24-25 października), CH Arkadia w Warszawie (14-15 listopada) oraz CH Sky Tower we Wrocławiu (17-18 listopada). Celem realizowanych tam działań jest prezentacja sprzętu do odbioru cyfrowego radia, a także pokazanie zalet i dodatkowych funkcjonalności cyfrowego radia. Partnerami Polskiego Radia są Hama Polska, Philips, Onkyo, Pioneer i Technisat. Akcję wspiera sieć sklepów Saturn.
Polskie Radio nadaje cyfrowo w systemie DAB+: w Białymstoku, Koszalinie, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie, Zielonej Górze, Gdańsku, Łodzi, Bydgoszczy, Kielcach, Krakowie, Warszawie, aglomeracji katowickiej, Szczecinie i Poznaniu. Uruchomienie kolejnych nadajników - w Giżycku, Kaliszu, Płocku i Siedlcach - zostało zaplanowane na lipiec 2016 roku. Pełne pokrycie kraju technologią DAB+ ma nastąpić w 2020 roku.
W ramach technologii DAB+ nadawane są główne anteny (Jedynka, Dwójka, Trójka, Czwórka), a także Polskie Radio Dzieciom, PR 24 i Radio Rytm.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio promuje DAB+ w galeriach handlowych
W artykule nie znalazła się tez informacja, że z każdego z wymienionych miast pojawiają się wejścia antenowe (na żywo) - promujące technologię DAB+ ale tez przybliżające słuchaczom w całej Polsce miasto i region w którym gościmy.
W Szczecinie rozmawiałem m.in o Filharmonii Szczecińskiej a w minioną sobotę w Katowicach w naszym studiu gościłem przedstawicieli NOSPR i Muzeum Śląskiego.
W razie potrzeby służę dodatkowymi zdjęciami.
Pozdrawiam i zapraszam do słuchania
G.Frątczak