Polskie Radio 24, Czwórka i Trójka Premium z nowymi cenami reklam
Od 1 września dla Polskiego Radia 24, a od 5 września dla Czwórki i pakietu Trójka Premium obowiązują nowe ceny reklam wprowadzone przez Agencję Reklamy Polskiego Radia.
Agencja Reklamy Polskiego Radia zmiany cen reklam wybranych produktów ogłosiła już w sierpniu. Wynikają one z tego, że od początku września Czwórka zaczęła być emitowana cyfrowo i w internecie, a na jej dotychczasowych częstotliwościach na UKF nadaje teraz Polskie Radio 24.
Czas reklamowy w Polskim Radiu 24 sprzedawany według cennika, których do końca sierpnia obowiązywał w Czwórce. Najdroższy 30-sek. spot w nim kosztuje 900 zł (środa-piątek) i dotyczy pasma od godz. 7 do 11 (cena netto, bez rabatów). W sobotę najdroższa reklama kosztuje 600 zł w soboty (od 9 do 14) i 550 zł w niedziele (od 9 do 14).
Nowy cennik Czwórki obowiązuje od poniedziałku 5 września. Tutaj reklamodawcy najwięcej - 300 zł - zapłacą za emisję spotu w dni powszednie w godz. 7-12 i 200 zł w weekendy w godz. 8-15.
Zmieniły się ceny pakietu Trójka Premium, w skład którego wchodzą Trójka, Polskie Radio 24 i Czwórka. Za emisję spotu od środy do piątku, między godz. 8 a 9 reklamodawcy zapłacą 12,8 tys. zł. W weekendy najwięcej kosztuje spot emitowany w soboty między godz. 8 a 12 (5,4 tys. zł) i w niedziele o tej samej porze (4,2 tys. zł).
Ceny reklam w pozostałych programach Polskiego Radia pozostają bez zmian wobec cennika wprowadzonego wiosną br.
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio 24, Czwórka i Trójka Premium z nowymi cenami reklam
Jest coś znacznie gorszego niż reklamy wprost w bloku reklamowym. W ich przypadku masz pewność, że to reklama. A co w przypadku wielomiesięcznego kadzenia płytom i wykonawcom? Masz pewność, że to tylko kwestia gustu i braku zahamowań ze strony pewnych redaktorów a nie np. skutek realizacji umowy pomiędzy rozgłośnią i wytwórnią? Kim, w tym drugim przypadku, jest słuchacz?