SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio 24, Czwórka i Trójka Premium z nowymi cenami reklam

Od 1 września dla Polskiego Radia 24, a od 5 września dla Czwórki i pakietu Trójka Premium obowiązują nowe ceny reklam wprowadzone przez Agencję Reklamy Polskiego Radia.

Agencja Reklamy Polskiego Radia zmiany cen reklam wybranych produktów ogłosiła już w sierpniu. Wynikają one z tego, że od początku września Czwórka zaczęła być emitowana cyfrowo i w internecie, a na jej dotychczasowych częstotliwościach na UKF nadaje teraz Polskie Radio 24.

Czas reklamowy w Polskim Radiu 24 sprzedawany według cennika, których do końca sierpnia obowiązywał w Czwórce. Najdroższy 30-sek. spot w nim kosztuje 900 zł (środa-piątek) i dotyczy pasma od godz. 7 do 11 (cena netto, bez rabatów). W sobotę najdroższa reklama kosztuje 600 zł w soboty (od 9 do 14) i 550 zł w niedziele (od 9 do 14).

Nowy cennik Czwórki obowiązuje od poniedziałku 5 września. Tutaj reklamodawcy najwięcej - 300 zł - zapłacą za emisję spotu w dni powszednie w godz. 7-12 i 200 zł w weekendy w godz. 8-15.

Zmieniły się ceny pakietu Trójka Premium, w skład którego wchodzą Trójka, Polskie Radio 24 i Czwórka. Za emisję spotu od środy do piątku, między godz. 8 a 9 reklamodawcy zapłacą 12,8 tys. zł. W weekendy najwięcej kosztuje spot emitowany w soboty między godz. 8 a 12 (5,4 tys. zł) i w niedziele o tej samej porze (4,2 tys. zł).

Ceny reklam w pozostałych programach Polskiego Radia pozostają bez zmian wobec cennika wprowadzonego wiosną br.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio 24, Czwórka i Trójka Premium z nowymi cenami reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słuchaczka
Może NARESZCIE przestaniecie katować reklamą Media Expert! Nie mam konta na Facebooku, bobym chętnie dołączyła do rzeszy "Rzygam.." . Jaki NORMALNY słuchacz zniesie kilkadziesiąt razy emisję w bloku programowym 6 - 9 ? Po 50-ciu latach zmieniłam pasmo, ale - nie będę ukrywać - tesknię za dawną, normalna Trójką, a nie stacją goniącą po kasę. Gratulacje za to, że dbacie o własna d...ę a nie o słuchaczy. Bez pozdrowień.
odpowiedź
User
3 po 3
Ile za piosenkę dnia i płytę tygodnia? Można płacić browarem?
odpowiedź
User
Czy to jest miłość, czy to jest ściemnianie
Może NARESZCIE przestaniecie katować reklamą Media Expert! Nie mam konta na Facebooku, bobym chętnie dołączyła do rzeszy "Rzygam.." . Jaki NORMALNY słuchacz zniesie kilkadziesiąt razy emisję w bloku programowym 6 - 9 ? Po 50-ciu latach zmieniłam pasmo, ale - nie będę ukrywać - tesknię za dawną, normalna Trójką, a nie stacją goniącą po kasę. Gratulacje za to, że dbacie o własna d...ę a nie o słuchaczy. Bez pozdrowień.

Jest coś znacznie gorszego niż reklamy wprost w bloku reklamowym. W ich przypadku masz pewność, że to reklama. A co w przypadku wielomiesięcznego kadzenia płytom i wykonawcom? Masz pewność, że to tylko kwestia gustu i braku zahamowań ze strony pewnych redaktorów a nie np. skutek realizacji umowy pomiędzy rozgłośnią i wytwórnią? Kim, w tym drugim przypadku, jest słuchacz?
odpowiedź