Polskie miasta i instytucje będą się reklamować w CNN International
Pięć polskich instytucji i tyle samo miast wykupiło reklamy w CNNInternational podczas programu "The New Poland". Stacja przeztydzień będzie w nim przypominać wydarzenia z czerwca 1989 roku.
Reklamy w CNN International podczas programu "The New Poland"wykupiło pięć polskich instytucji: Ministerstwo SprawZagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska AgencjaInformacji i Inwestycji Zagranicznych i Ministerstwo Kultury iDziedzictwa Narodowego wspólnie z Ministerstwem Rolnictwa i RozwojuWsi, oraz pięć miast: Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk i Poznań.Spoty reklamowe od 1 czerwca będą emitowane przez tydzień w czasieprogramu, w którym stacja pokaże relacje, reportaże i dokumentyupamiętniające 20. rocznicę wyborów z czerwca 1989 roku.
- Ponieważ ubiegłoroczny program "Eye on Poland" odniósł ogromysukces, w tym roku chcemy zwiększyć ekspozycję powracających inowych klientów wśród naszych widzów z całego świata - uzasadniaRani R. Raad, senior vice president CNN International Ad Sales. -Jestem pewny, że kampania w CNN pozwoli globalnemu społeczeństwuzapoznać się z faktem, że demokratyczna transformacja roku 1989rozpoczęła się w Polsce i, że jesteśmy liderami transformacji w tymrejonie" dodaje Radosław Sikorski, Minister SprawZagranicznych.
Oprócz emisji spotów przez CNN w Europie, Afryce i na BliskimWschodzie w ramach kampanii reklamy wideo polskich miast iinstytucji będą przez 18 tygodni obecne w serwisach internetowychCNN.com/international, CNN.com i CNNmoney.com, przy czym Warszawabędzie się reklamować online w Europie Zachodniej i Wschodniej,Kraków dodatkowo w Stanach Zjednoczonych, a instytucje - namikrostronie "Autumn of Change". Wszystkie spoty wykorzystywane wtej akcji zrealizował dział CNN o nazwie Turner CommercialProductions z wyjątkiem filmu promującego Gdańsk - przygotowanegoprzez władze tego miasta.
Dołącz do dyskusji: Polskie miasta i instytucje będą się reklamować w CNN International