Polski Bank Komórek Macierzystych chce zatrudnić agencję
Polski Bank Komórek Macierzystych planuje kampanię informacyjno-edukacyjną, której celem będzie wzrost świadomości wykorzystania komórek macierzystych. Obecnie zaprasza agencje do składania ofert w związku z planowanymi działaniami - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Polski Bank Komórek Macierzystych chce wybrać agencję, która zajmie się przygotowaniem kampanii informacyjno-edukacyjna poświęconej usłudze Konsorcjum ABC Theraphy- Life Potential w mediach. Jej celem ma być wzrost świadomości wykorzystania komórek macierzystych tkanki tłuszczowej i ich wykorzystania w medycynie.
Kampania ma być skierowana do kobiet i mężczyzn w wieku 45-55 lat, w dobrej sytuacji materialnej, mieszkających w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców (lub w tak zwanych „sypialniach” przy dużych miastach), zainteresowanych dbaniem o zdrowie i urodę, korzystających również wcześniej z zabiegów medycyny estetycznej.
Zaplanowane w mediach działania mają skupiać się głównie na budowaniu świadomości wykorzystania komórek macierzystych tkanki tłuszczowej w medycynie regeneracyjnej.
Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem pełnego planu strategii dotarcia do grupy docelowej przy wykorzystaniu zarówno mediów tradycyjnych, jak i internetowych.
Dołącz do dyskusji: Polski Bank Komórek Macierzystych chce zatrudnić agencję