Polskapresse przejęła od Banku BPH sieć samochodową Gepard
Polskapresse została nowym operatorem sieci dealerów samochodów używanych Gepard. Wydawnictwo współpracuje w tym projekcie z Getin Noble Bankiem i Getin Leasing.
Polskapresse prawo do nazwy i oznaczenia sieci Gepard oraz serwisu internetowego gepardauto.pl odkupiła od Banku BPH. Partnerami finansowym Polskapresse w tym przedsięwzięciu są Getin Noble Bank i Getin Leasing, oferujące kredyt samochodowy i leasing.
– Obecnie przygotowujemy się do relaunchu i rebrandingu sieci Gepard – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse. – Inwestycja w tą sieć służy umocnieniu naszej pozycji na rynku motoryzacyjnym – uzasadnia.
Przypomnijmy, że w portfolio prasowym Polskapresse znajdują się tytuły motoryzacyjne: kwartalnik „Motosalon”, ukazujący się na Śląsku tygodnik „Motojarmark”, ogólnopolski tygodnik ogłoszeniowy „Moto Express” i wydawany w Wielkopolsce tygodnik „Autogiełda”. Natomiast motoryzacyjne serwisy internetowe wydawnictwa w styczniu br. odwiedziło ponad 1 mln użytkowników, wykonując prawie 30 mln odsłon (według badania Megapanel PBI/Gemius – zobacz szczegółowe wyniki).
Dołącz do dyskusji: Polskapresse przejęła od Banku BPH sieć samochodową Gepard