SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Press przeprasza za „złodzieja z autobusu” w „Głosie Wielkopolskim”

Na fanpage’u facebookowym „Głosu Wielkopolskiego” pojawiły się przeprosiny od wydającej dziennik spółki Polska Press dla mężczyzny, którego gazeta błędnie nazwała „złodziejem z autobusu”.

W komunikacie Polska Press przeprasza Krzysztofa K. za publikację z 1 grudnia 2017 roku na portalu internetowym i fanpage’u facebookowym „Głosu Wielkopolskiego”. Zaznacza, że zamieszczono tekst ze zdjęciem twarzy Krzysztofa K., którego nazwano „złodziejem z autobusu”.

Nie wskazano, dlaczego wydawca opublikował przeprosiny. Prawdopodobnie to efekt prawomocnego orzeczeni sądowego lub ugody.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Komunikatu nie ma na stronie głównej portalu internetowego „Głosu Wielkopolskiego”.

 

W listopadzie br. wszystkie serwisy internetowe i aplikacje mobilne Polska Press zanotowały 18,62 mln użytkowników, 62,7 proc. zasięgu oraz 15 minut i 52 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego (według badania Mediapanel).

Średnia sprzedaż ogółem „Głosu Wielkopolskiego” w trzecim kwartale br. wynosiła 9 334 egz., z czego 8 771 w wersji drukowanej i 563 w cyfrowej (dane Polskich Badań Czytelnictwa).

Wydawnictwo Polska Press, wiosną ub.r. przejęte przez Orlen,  w ujęciu jednostkowym zanotowało w ub.r. koszty operacyjne o 15 mln zł wyższe od przychodów, a przy spadku dotacji i ponad 20 mln zł odpisów miało 30,81 mln zł straty netto. Wpływy reklamowe spółki zwiększyły się do 150,54 ze 138,07 mln zł, przy czym nadal były dużo niższe niż 185,03 mln zł w 2019 roku.

Dołącz do dyskusji: Polska Press przeprasza za „złodzieja z autobusu” w „Głosie Wielkopolskim”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl