Polska platforma Gamenation przejęta przez Rupie Network
Gamenation, polskie narzędzie stworzone do budowy gier z wykorzystaniem technologii blockchain zostało przejęte przez amerykańską firmę Rupie Network. Umowa obejmuje przekazanie technologii i zasobów do USA, wartość transakcji jest niejawna.
Gamenation powstało w październiku ub.r. jako nowy projekt założycieli agencji marketingu gamingowego Gameset i Szymona Peplińskiego, który objął rolę CTO.
Celem zespołu było stworzenie platformy wykorzystującej technologię blockchain do łączenia gier i influencerów. Polskie studio gier Think Trunk razem z Gamenation wydało grę „Book of Demons” na platformie blockchain. Grę można było zakupić na dedykowanej stronie za pomocą waluty Ether.
Była to pierwsza na świecie gra wydana z wykorzystaniem technologii blockchain i z użyciem tzw. smart contractów do obsługi zamówień. Dzięki temu pieniądze za każdy zakup gry trafiają do twórców szybciej (w ciągu kilku sekund), z pominięciem pośredników i natychmiastową dystrybucją prowizji między strony transakcji.
Od marca br. Gamenation staje się częścią Rupie Network - firmy z USA założonej przez byłych inżynierów LinkedIn, Google i Facebook, która docelowo ma się stać nową platformą finansowania i budowy gier.
Maciej Skrzypczak, CEO & Partner w Gameset, obejmuje funkcję doradcy w Rupie. Planowany Token Generating Event i airdrop tokenów planowane są na II kwartał br. Umowa obejmuje przekazanie technologii i zasobów do USA, wartość transakcji jest niejawna.
Dołącz do dyskusji: Polska platforma Gamenation przejęta przez Rupie Network