Polska Organizacja Reklamodawców wybiera władze
W poniedziałek 11 września po raz pierwszy zbierze się Polska Organizacja Reklamodawców - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W czerwcu na łamach Wirtualnemedia.pl informowaliśmy, że prace nad uruchomianiem w Polsce lokalnej organizacji World Federation Advertisers (WFA) koordynuje była szefowa Nielsena, a obecnie niezależna konsultantka Elżbieta Gorajewska.
Polska Organizacja Reklamodawców (POR) pierwsze posiedzenie zaplanowała na poniedziałek 11 września wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wtedy ma zostać wyłoniony zarząd i rada nadzorcza organizacji oraz ustalone zasady organizacyjne.
W prace nowej organizacji branży marketingowej zaangażowało się wielu topowych reklamodawców, m.in. PepsiCo, Mastercard, Kompania Piwowarska, Henkel, BNP Paribas, L'Oreal, Credit Agricole, Nestle, T-Mobile, H&M, Haleon, Wedel.
Polska Organizacja Reklamodawców stawia sobie za cel reprezentowanie swoich interesów w relacjach z pozostałymi uczestnikami rynku, prowadzenie odpowiedzialnej współpracy z mediami, agencjami itp. Jej misją będzie również współdziałanie z innymi podmiotami branży komunikacji marketingowej (SAR, IAA, Rada Reklamy) w kształtowanie rynku badań mediowych i badań konsumenckich oraz promocja najlepszych praktyk rynkowych.
World Federation Advertisers (Światowa Federacja Reklamodawców) od 1953 roku zrzesza na całym świecie 140 czołowych marek i ponad 60 lokalnych stowarzyszeń. Reprezentuje interesy marketerów wydających ponad 90 proc. budżetów na reklamę na świecie, o wartości 900 miliardów dolarów.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Reklamodawców wybiera władze