Polska Liga Esportowa wprowadza Centralizację Praw Sponsoringowych
Przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej (PLE) zaprezentowali projektu o nazwie Centralizacja Praw Sponsoringowych. Ma ona na celu zacieśnienie współpracy między PLE a dziesięcioma esportowymi drużynami PGE Dywizji Mistrzowskiej.
Centralizacja Praw Sponsoringowych (CPS) wyznacza określone zasady przynależne partnerom poszczególnych dywizji Polskiej Ligi Esportowej. To także deklaracja "o poważnej i długofalowej współpracy z organizacjami", wskazuje Polska Liga Esportowa.
CPS dla drużyn oznacza m.in. partycypowanie w kontraktach sponsoringowych i otwarcie drogi do kontaktu z zupełnie nowymi podmiotami. Ponadto stała, strategiczna współpraca z Polską Ligą Esportową to też gwarancja stabilności i w końcu – przewidywalności rozwoju. Pula finansowa do podziału pomiędzy organizacje w sezonie Jesień 2021 Polskiej Ligi Esportowej wyniesie 250 tys. zł.
Polska Liga Esportowa z nową umową z drużynami
Umowę Centralizacji Praw Sponsoringowych podpisał w imieniu Polskiej Ligi Esportowej prezes organizacji Paweł Kowalczyk, po drugiej stronie przedstawiciele 10 drużyn współtworzącymi PGE Dywizję Mistrzowską w sezonie Jesień 2021: Anonymo Esports, Honoris, Illuminar Gaming, Izako Boars, M1 Eden, PGE Turów Zgorzelec Esport, Tarczyński Protein Team, Team ESCA Gaming, x-kom AGO i Mad Dog’s Pact.
- Wielokrotnie podkreślałem, że działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu i relacjach pozwalają na rozwój wspólnej wizji. Nieraz udowodniliśmy już, że nie boimy się podejmowania odważnych decyzji. Dlatego i tym razem, nieustannie poszukując niestandardowych rozwiązań, znów idziemy o krok dalej. Założenia Centralizacji Praw Sponsoringowych określają niepraktykowane dotąd zasady współpracy. Bardzo cieszymy się, że wdrażamy projekt, który odpowiada na dynamiczne potrzeby rynku. Projekt jakiego jeszcze nie było - mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.
Dołącz do dyskusji: Polska Liga Esportowa wprowadza Centralizację Praw Sponsoringowych