„Polska Górą!” w kampanii linii lotniczych OLT Express
Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca połączenia krajowe linii lotniczych OLT Express. Akcję - obejmującą radio, prasę, internet i outdoor - wspólnie z firmami OLT Express i Amber Gold przygotowały agencje Schulz i Mosqi.to.
Kampania OLT Express informuje, że firma ta od kwietnia będzie realizować 17 połączeń lotniczych między 9 polskimi miastami: Warszawą, Gdańskiem, Wrocławiem, Poznaniem, Łodzią, Krakowem, Katowicami, Rzeszowem i Szczecinem. Reklamy pod hasłem „Polska Górą!” podkreślają, że taka oferta to alternatywa wobec tradycyjnych środków transportu kolejowego i drogowego. Akcja zwraca też uwagę, że ceny biletów na loty z OLT Express zaczynają się już od 149 zł.
Działania reklamowe obejmują radio (stacje ogólnopolskie: RMF FM, Radio ZET, Trójka, Radio PiN i TOK FM; stacje lokalne w miastach z portami OLT Express), prasę („Gazeta Wyborcza” - wydanie ogólnopolskie i wydania lokalne, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Prawna”, „Express Ilustrowany”, wydania „Polski The Times”, „Metra” i „Echa Miasta” w miastach z portami OLT Express; „Logo”, „National Geographic”, „Traveller”, „Harvard Business Review”, „Polityka”, „Newsweek”, „Forbes”, „Bloomberg BusinessWeek Polska”, „Marketing w Praktyce” - wydania papierowe i tabletowe), internet (portale horyzontalne i serwisy biznesowe) oraz outdoor (nośniki 12x3 i siatki wielkoformatowe we wszystkich miastach z portami OLT Express).
Kreację kampanii - w czasopismach i na outdoorze zaplanowanej do końca br., a w pozostałych mediach do 18 marca - przygotowały agencje Mosqi.to (internet) i Schulz Brand Friendly (pozostałe media), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęły się działy marketingu OLT Express i Amber Gold (firmy, do której należą te linie).
Dołącz do dyskusji: „Polska Górą!” w kampanii linii lotniczych OLT Express