SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polscy internauci coraz częściej oglądają wideo w sieci

W połowie br. tylko 5 proc. polskich internautów deklarowało, że nie korzystało nigdy z serwisów wideo - wynika z badania Gemiusa. Użytkownicy nadal są jednak niechętni wobec opłat za brak reklam przy tego typu treściach.

Badanie przeprowadzone przez Gemius pokazuje, że w I połowie br. na popularności w Polsce znacznie zyskały internetowe telewizje i serwisy wideo. W czerwcu ponad połowa użytkowników przyznawała, że skorzystali kiedykolwiek z tych pierwszych witryn. Natomiast aż 95 proc. ankietowanych deklarowało, że weszli kiedykolwiek do serwisu wideo.




Z drugiej strony nieznacznie zmniejszyły się grupy użytkowników, którzy chcieliby płacić za brak reklam przy poszczególnych treściach wideo. Taką gotowość deklarują najczęściej internauci powyżej 34. roku życia, a najpopularniejszą formą płatności są SMS-y.

Dołącz do dyskusji: Polscy internauci coraz częściej oglądają wideo w sieci

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gelo
szkoda tylko ze tak malo z nich dba o swoje komputery, a pozniej jest zgrzyt gdy dane wyparuja za sprawa znajdujacego sie na dysku trojana
0 0
odpowiedź
User
Ka
Ale często jest to wina słabego antywirusa. Sam myślałem ze mam dobre zabezpieczenia ale gdy przeskanowałem spyware doctorem to się zdziwiłem bo wykrył kilka perełek. Na szczęście już po sprawie, ale antywir musiałem zmienić.
0 0
odpowiedź