SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat zwiększa przewagę nad konkurencją. Mecze Euro 2016 hitami tygodnia

W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 27 czerwca do 3 lipca 2016 roku zwiększył się o 0,88 pkt. proc. do 14,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Druga była TVP1, której udział w analizowanym okresie poszedł w dół o 0,78 pkt. proc. i wyniósł 11,49 proc.

Podium uzupełnia TVN. Wynik tej stacji to 9,30 proc. (spadek o 0,05 proc.). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (5,46 proc.; do góry o 0,13 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 40,23 proc. do 40,41 proc.

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał TVN24 (4,02 proc.; do góry o 0,03 pkt. proc.). Warto dodać, że przewaga Dwójki nad informacyjną stacją TVN wyniosła zaledwie 1,44 pkt. proc.

Wszyscy 4+

20.06.2016 - 26.06.2016

27.06.2016 - 03.07.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

779 356

13,28%

843 127

14,16%

0,88%

2

TVP1

719 668

12,27%

684 336

11,49%

-0,78%

3

TVN

548 495

9,35%

553 634

9,30%

-0,05%

4

TVP2

312 418

5,33%

325 227

5,46%

0,13%

5

TVN24

233 824

3,99%

239 593

4,02%

0,03%

6

TVN7

190 980

3,26%

199 420

3,35%

0,09%

7

TVP INFO

182 344

3,11%

178 126

2,99%

-0,12%

8

TV PULS

196 552

3,35%

177 291

2,98%

-0,37%

9

TV4

161 120

2,75%

169 293

2,84%

0,09%

10

Puls 2

104 687

1,78%

109 955

1,85%

0,07%

11

Polsat Sport

86 323

1,47%

97 595

1,64%

0,17%

12

TTV

99 433

1,69%

95 273

1,60%

-0,09%

13

TVP Seriale

90 159

1,54%

93 123

1,56%

0,02%

14

Polsat2

93 884

1,60%

92 842

1,56%

-0,04%

15

TV6

88 595

1,51%

86 055

1,45%

-0,06%

16

Polsat News

68 913

1,17%

67 217

1,13%

-0,04%

17

Stopklatka

67 401

1,15%

67 080

1,13%

-0,02%

18

TVP Rozrywka

66 155

1,13%

63 749

1,07%

-0,06%

19

TVP3

62 995

1,07%

61 893

1,04%

-0,03%

20

Polo TV

46 179

0,79%

56 929

0,96%

0,17%

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zwiększyła udział o 1,13 pkt. proc. do 16,26 proc. Drugą lokatę zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 10,96 proc., po spadku o 0,02 pkt. proc.

Na ostatniej pozycji podium znalazła się Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,84 proc. (w dół o 0,72 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka (do góry o 0,10 pkt. proc. do 4,84 proc.).

Wszyscy 16-49

20.06.2016 - 26.06.2016

27.06.2016 - 03.07.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

349 892

15,13%

387 196

16,26%

1,13%

2

TVN

253 874

10,98%

260 986

10,96%

-0,02%

3

TVP1

221 016

9,56%

210 438

8,84%

-0,72%

4

TVP2

109 487

4,74%

115 254

4,84%

0,10%

5

TV PULS

87 494

3,78%

78 653

3,30%

-0,48%

6

TV4

70 261

3,04%

75 724

3,18%

0,14%

7

TVN7

74 135

3,21%

71 934

3,02%

-0,19%

8

TVN24

62 037

2,68%

61 964

2,60%

-0,08%

9

Puls 2

48 219

2,09%

48 959

2,06%

-0,03%

10

TTV

44 335

1,92%

44 716

1,88%

-0,04%

11

TVP Seriale

36 612

1,58%

42 255

1,77%

0,19%

12

TV6

43 364

1,88%

41 694

1,75%

-0,13%

13

Polsat Sport

31 434

1,36%

39 200

1,65%

0,29%

14

Polsat2

33 979

1,47%

38 586

1,62%

0,15%

15

Polo TV

27 916

1,21%

38 089

1,60%

0,39%

16

TVP INFO

29 871

1,29%

32 791

1,38%

0,09%

17

TVN Style

25 519

1,10%

27 183

1,14%

0,04%

18

Stopklatka

28 974

1,25%

26 581

1,12%

-0,13%

19

Fokus TV

22 125

0,96%

24 050

1,01%

0,05%

20

Polsat News

19 781

0,86%

22 104

0,93%

0,07%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Polsat zwiększa przewagę nad konkurencją. Mecze Euro 2016 hitami tygodnia

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prawnik
TVN24, nadawany tylko satelitarnie i kablowo, na stałe rozgościł się w pierwszej piątce. Znów powyżej 4% SHR.

TVP2 nadal szoruje brzuchem po piachu.
odpowiedź
User
xx
Ludzie chyba reklamy na tym TVN24 oglądają. Przecież tam co chwila jest przerwa, w TVP Info ponad godzinne programy lecą bez przerwy a tutaj tylko reklama i reklama... No cóż, typowy widz TVN-u. Zrozumie co najwyżej do czego służy podpaska z reklamy ;)
odpowiedź
User
Ana
Wiadomości już na szczęście praktycznie cały czas wyprzedzają bezFAKTY.
odpowiedź