Polsat znów nowym liderem, Polsat 2 ostro do góry. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 6 do 12 kwietnia 2015 roku zwiększył się o 0,44 pkt. proc. do 12,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie jednak poszedł do góry o 0,21 pkt. proc. i wyniósł 12,18 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,99 proc., po wzroście o 0,04 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,76 proc.; w dół o 0,51 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Polsat 2 (1,70 proc.; + 0,46 pkt. proc.), TTV (1,30 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,12 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,96 proc.; + 0,14 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 30.03 - 05.04.2015 r. | 06.04 - 12.04.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 808 931 | 11,82% | 829 306 | 12,26% |
2 | TVP1 | 819 447 | 11,97% | 823 462 | 12,18% |
3 | TVN | 749 912 | 10,95% | 743 122 | 10,99% |
4 | TVP2 | 634 573 | 9,27% | 592 359 | 8,76% |
5 | TVN7 | 253 362 | 3,70% | 235 191 | 3,48% |
6 | TVP INFO | 220 778 | 3,22% | 211 546 | 3,13% |
7 | TV4 | 222 001 | 3,24% | 210 038 | 3,11% |
8 | TV PULS | 220 069 | 3,21% | 208 383 | 3,08% |
9 | TVN24 | 202 345 | 2,96% | 190 844 | 2,82% |
10 | Polsat2 | 84 642 | 1,24% | 114 785 | 1,70% |
11 | Puls 2 | 120 472 | 1,76% | 102 942 | 1,52% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 86 569 | 1,26% | 87 610 | 1,30% |
13 | TVP Seriale | 99 367 | 1,45% | 87 013 | 1,29% |
14 | TVP Rozrywka | 70 056 | 1,02% | 75 486 | 1,12% |
15 | TV6 | 74 306 | 1,09% | 68 193 | 1,01% |
16 | Stopklatka | 56 474 | 0,82% | 64 964 | 0,96% |
17 | TVP Regionalna | 63 641 | 0,93% | 63 833 | 0,94% |
18 | Polsat News | 63 458 | 0,93% | 58 256 | 0,86% |
19 | Nickelodeon | 60 515 | 0,88% | 52 799 | 0,78% |
20 | Polo TV | 63 798 | 0,93% | 50 512 | 0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,35 pkt. proc. do 13,84 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,56 pkt. proc. do 12,87 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, jednak po spadku o 0,05 proc., wyniósł 8,24 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,48 pkt. proc. do 7,86 proc.).
Wszyscy 16-49 | 30.03 - 05.04.2015 r. | 06.04 - 12.04.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 366 448 | 13,49% | 376 913 | 13,84% |
2 | TVN | 334 433 | 12,31% | 350 682 | 12,87% |
3 | TVP1 | 225 112 | 8,29% | 224 494 | 8,24% |
4 | TVP2 | 226 642 | 8,34% | 214 221 | 7,86% |
5 | TV PULS | 109 086 | 4,02% | 104 566 | 3,84% |
6 | TVN7 | 100 469 | 3,70% | 99 078 | 3,64% |
7 | TV4 | 102 451 | 3,77% | 94 746 | 3,48% |
8 | TVN24 | 65 321 | 2,40% | 65 371 | 2,40% |
9 | Polsat2 | 31 388 | 1,16% | 45 416 | 1,67% |
10 | Puls 2 | 50 245 | 1,85% | 45 286 | 1,66% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 37 893 | 1,39% | 42 992 | 1,58% |
12 | TVP INFO | 40 890 | 1,51% | 37 295 | 1,37% |
13 | TVP Seriale | 42 276 | 1,56% | 37 133 | 1,36% |
14 | TV6 | 34 797 | 1,28% | 33 426 | 1,23% |
15 | Polo TV | 38 326 | 1,41% | 29 588 | 1,09% |
16 | Stopklatka | 23 714 | 0,87% | 28 972 | 1,06% |
17 | TVP Rozrywka | 26 061 | 0,96% | 28 306 | 1,04% |
18 | TVN Style | 21 220 | 0,78% | 27 309 | 1,00% |
19 | Eska TV | 25 545 | 0,94% | 25 319 | 0,93% |
20 | ATM Rozrywka | 17 356 | 0,64% | 20 977 | 0,77% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat znów nowym liderem, Polsat 2 ostro do góry. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”