Polsat: „Zabić z miłości” przegrywa z konkurencją
Serię dokumentów „Zabić z miłości”,emitowaną przez Polsat w niedziele o 19.30, ogląda średnio 1,84 mln widzów. Stacja podczas ich emisji zajmuje czwartą pozycję na rynku.
Wyniki przedkładają się na 11 proc. udziału w grupie 4+ oraz 11,1 proc. udziału w grupie 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem w tym paśmie Polsat miał niemal identyczne wyniki – odpowiednio 10,3 i 11,5 proc. udziału w rynku ( 4+ i 16-49).
Data | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
28-02-2010 | 2003288 | 12,00% | 11,92% |
07-03-2010 | 1742244 | 10,38% | 10,53% |
14-03-2010 | 1786792 | 10,51% | 11,16% |
średnio | 1844108 | 10,96% | 11,19% |
Średnio 2009 | 1769272 | 10,33% | 11,54% |
Liderem pasma jest TVP1 nadająca „Wiadomości” (5 mln widzów i 30 proc. udziału). Druga pozycja z 2,84 mln widzów i 16,87 proc. udziału przypada TVN („Sport, Pogoda,”Uwaga”).
STACJA | AMR | SHR % |
TVP1 | 4993885 | 29,63% |
TVN | 2843678 | 16,87% |
TVP2 | 2780026 | 16,50% |
POLSAT | 1844108 | 10,96% |
Zabić z miłości" to seria dokumentów o ludziach, których wielkie uczucie i namiętność, doprowadziły do zbrodni. Autorkami filmów dokumentalnych serii „Zabić z miłości" są dokumentalistki: Alicja Albrecht i Athena Sawidis.
Dołącz do dyskusji: Polsat: „Zabić z miłości” przegrywa z konkurencją