SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat: „Zabić z miłości” przegrywa z konkurencją

Serię dokumentów „Zabić z miłości”,emitowaną przez Polsat w niedziele o 19.30, ogląda średnio 1,84 mln widzów. Stacja podczas ich emisji zajmuje czwartą pozycję na rynku.

Wyniki przedkładają się na 11 proc. udziału w grupie 4+ oraz 11,1 proc. udziału w grupie 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem w tym paśmie Polsat miał niemal identyczne wyniki – odpowiednio 10,3 i 11,5 proc. udziału w rynku ( 4+ i 16-49).

Data AMR SHR % SHR % (16-49)
28-02-2010 2003288 12,00% 11,92%
07-03-2010 1742244 10,38% 10,53%
14-03-2010 1786792 10,51% 11,16%
średnio 1844108 10,96% 11,19%
Średnio 2009 1769272 10,33% 11,54%


Liderem pasma jest TVP1 nadająca „Wiadomości” (5 mln widzów i  30 proc. udziału). Druga pozycja  z 2,84 mln widzów i 16,87 proc. udziału przypada TVN („Sport, Pogoda,”Uwaga”).

STACJA AMR SHR %
TVP1 4993885 29,63%
TVN 2843678 16,87%
TVP2 2780026 16,50%
POLSAT 1844108 10,96%


Zabić z miłości" to seria dokumentów o ludziach, których wielkie uczucie i namiętność, doprowadziły do zbrodni. Autorkami filmów dokumentalnych serii „Zabić z miłości" są dokumentalistki: Alicja Albrecht i Athena Sawidis.

Dołącz do dyskusji: Polsat: „Zabić z miłości” przegrywa z konkurencją

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
as
co Polsat zrobi - to zawsze ma niską oglądalność. BRAWO TVN
0 0
odpowiedź