Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost „wielkiej czwórki”
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 31 sierpnia do 6 września 2015 roku zwiększył się o 2,43 pkt. proc. do 12,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,01 pkt. proc. i wyniósł 11,25 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który w poprzednim tygodniu był liderem. Wynik tej stacji to 10,82 proc., po jednak wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,72 proc.; do góry o 0,48 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się o 4,42 pkt. proc. do 43,51 proc.
Wszyscy 4+ | 24.08 - 30.08.2015 r. | 31.08 - 06.09.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 602 801 | 10,29% | 789 046 | 12,72% |
2 | TVP1 | 599 939 | 10,24% | 697 833 | 11,25% |
3 | TVN | 604 415 | 10,32% | 670 765 | 10,82% |
4 | TVP2 | 482 864 | 8,24% | 540 639 | 8,72% |
5 | TVP INFO | 226 235 | 3,86% | 220 283 | 3,55% |
6 | TV4 | 201 302 | 3,44% | 219 172 | 3,53% |
7 | TVN7 | 174 586 | 2,98% | 201 919 | 3,26% |
8 | TVN24 | 203 572 | 3,47% | 199 894 | 3,22% |
9 | TV PULS | 177 645 | 3,03% | 170 542 | 2,75% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 93 694 | 1,60% | 98 886 | 1,59% |
11 | Puls 2 | 108 433 | 1,85% | 98 485 | 1,59% |
12 | Polsat2 | 98 607 | 1,68% | 93 421 | 1,51% |
13 | TVP Seriale | 95 846 | 1,64% | 83 755 | 1,35% |
14 | Polsat News | 68 611 | 1,17% | 75 988 | 1,23% |
15 | TVP Rozrywka | 74 173 | 1,27% | 72 336 | 1,17% |
16 | TV6 | 73 101 | 1,25% | 71 636 | 1,16% |
17 | TVP Regionalna | 71 684 | 1,22% | 59 064 | 0,95% |
18 | Eurosport | 50 668 | 0,86% | 52 204 | 0,84% |
19 | Stopklatka | 50 005 | 0,85% | 46 382 | 0,75% |
20 | Polo TV | 46 823 | 0,80% | 45 740 | 0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 2,71 pkt. proc. do 14,68 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,81 pkt. proc. do 12,66 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,61 proc., po wzroście o 0,09 proc. Zaś na czwartej lokacie znalazła się Jedynka (w dół o 0,23 pkt. proc. do 7,12 proc.).
Wszyscy 16-49 | 24.08 - 30.08.2015 r. | 31.08 - 06.09.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 280 892 | 11,97% | 363 037 | 14,68% |
2 | TVN | 277 976 | 11,85% | 313 056 | 12,66% |
3 | TVP2 | 176 294 | 7,52% | 188 275 | 7,61% |
4 | TVP1 | 172 417 | 7,35% | 176 188 | 7,12% |
5 | TV4 | 89 802 | 3,83% | 98 122 | 3,97% |
6 | TVN7 | 70 303 | 3,00% | 93 948 | 3,80% |
7 | TV PULS | 85 489 | 3,64% | 82 799 | 3,35% |
8 | TVN24 | 62 332 | 2,66% | 57 635 | 2,33% |
9 | TTV - Twoja Telewizja | 45 045 | 1,92% | 45 702 | 1,85% |
10 | Puls 2 | 47 987 | 2,05% | 44 840 | 1,81% |
11 | TVP INFO | 40 283 | 1,72% | 43 262 | 1,75% |
12 | Polsat2 | 39 887 | 1,70% | 37 490 | 1,52% |
13 | TVP Seriale | 43 378 | 1,85% | 37 322 | 1,51% |
14 | TV6 | 38 624 | 1,65% | 36 266 | 1,47% |
15 | TVP Rozrywka | 27 975 | 1,19% | 28 725 | 1,16% |
16 | Polo TV | 29 329 | 1,25% | 26 302 | 1,06% |
17 | Comedy Central | 17 438 | 0,74% | 23 664 | 0,96% |
18 | Polsat Film | 17 225 | 0,73% | 22 864 | 0,92% |
19 | Polsat News | 22 197 | 0,95% | 22 328 | 0,90% |
20 | TVN Style | 21 079 | 0,90% | 21 150 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost „wielkiej czwórki”