Polsat: najdroższy we wrześniu 'Skazany na śmierć'
Spot w czasie emitowanej w niedziele o 20.00 trzeciej seriiamerykańskiego serialu "Skazany na śmierć" to najdroższa pozycja wewrześniowym cenniku Polsatu. Średnio reklamy w tej stacji wprzyszłym miesiącu w porównaniu do września ub.r. będą droższe oponad połowę.
Za 30-sekundową reklamę w czasie pierwszej przerwy reklamowej w"Skazanym na śmierć" we wrześniu br. trzeba zapłacić 76,8 tys. zł.Rok temu cena spotu w tym paśmie wahała się od 42,4 tys. zł do 49,1tys. zł, co oznacza średni wzrost o 67 proc.
Z kolei reklamy przy nowym programie rozrywkowym stacji -nadawanej w piątki od połowy września "Fabryce gwiazd" - kosztująodpowiednio 54,2 tys. zł (pierwsza przerwa), 54,8 tys. zł (druga) i60,6 tys. zł (trzecia i czwarta). W zeszłym roku, gdy w tym czasienadawano film fabularny, ceny reklam w jego przerwach wahały się od36,1 tys. zł do 39,8 tys. zł (dotyczy ostatniego piątku września2007 r.)
Polsat Media informuje, że wzrost CPP netto we wrześniu br. wporównaniu do września ub.r. wyniósł ponad 50 proc. Według MaciejaGłuszaka, software development managera z Omnicom Media Group,skala podwyżek jest jeszcze większa. - Wzrost średniej ceny bloku oponad 50 proc. i niższe od zeszłorocznych oglądalności oznaczająwzrost CPP o prawie 75 proc. - uważa Głuszak.
Polsat sprzedaż czasu reklamowego rozpoczął wczoraj - jakoostatnia z trzech głównych telewizji.
Dołącz do dyskusji: Polsat: najdroższy we wrześniu 'Skazany na śmierć'