Polsat: „Moment prawdy” liderem pasma
Drugą edycję programu „Moment prawdy” ogląda średnio 2,24 mln widzów, zapewniając telewizji Polsat, emitującej format, pozycję lidera rynku. Przed rokiem w tym paśmie stacja gromadziła mniej o 600 tys. osób.
Średni udział w rynku po trzech odcinkach nowego sezonu wynosi 20,09 proc. w grupie 4+ i 21,95 w komercyjnej grupie docelowej- wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem stacja miała w tym paśmie (czwartki 22.00 - 23.00) odpowiednio 13,48 proc. i 14,58 proc. udziału w rynku (4+i 16-49).
Data | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
25-02-2010 | 2357366 | 20,75% | 22,40% |
04-03-2010 | 2033598 | 18,25% | 20,30% |
11-03-2010 | 2333112 | 21,27% | 23,13% |
średnio | 2241480 | 20,09% | 21,95% |
Średnio 2009 | 1635906 | 13,84% | 14,69% |
Polsat jest w trakcie emisji „Momentu prawdy” liderem pasma w obu grupach (4+ i 16-49). Druga pozycja z 2,06 mln widzów i 18,38 proc. udziału przypada TVN, zaś trzecia Dwójce (1,95 mln widzów i 17,35 proc. udziału).
STACJA | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
POLSAT | 2241480 | 20,09% | 21,95% |
TVN | 2067961 | 18,38% | 19,78% |
TVP2 | 1952134 | 17,35% | 18,29% |
TVP1 | 1115550 | 9,91% | 5,85% |
Wśród widzów formatu dominują kobiety, mieszkańcy wsi i małych miast.
MOMENT PRAWDY | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 40,12% | 83 |
Kobiety | 59,88% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 1,65% | 28 |
10-15 | 4,49% | 64 | |
16 - 19 | 4,18% | 72 | |
20 - 24 | 5,19% | 63 | |
25 - 29 | 8,66% | 97 | |
30 - 34 | 9,12% | 112 | |
35 - 39 | 9,39% | 132 | |
40 - 44 | 8,12% | 126 | |
45 - 49 | 9,12% | 128 | |
50 - 54 | 9,66% | 117 | |
55 - 59 | 8,81% | 116 | |
60+ | 21,61% | 111 | |
Wlk. miasta | Wieś | 45,32% | 116 |
< 50 tys. | 25,09% | 104 | |
50-100 tys. | 8,74% | 102 | |
100-200 tys. | 7,27% | 91 | |
> 200 tys. | 13,57% | 67 | |
Zawód | Top management | 6,68% | 86 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,50% | 107 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 24,02% | 119 | |
Emeryci | 30,00% | 120 | |
Inni | 23,81% | 73 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 53,72% | 117 |
Średnie | 28,27% | 95 | |
Wyższe | 11,86% | 104 | |
Inne | 6,14% | 47 |
Pierwszą serię show stacja nadawała wiosną ub.r. (emisja godzinę wcześniej). Oglądało ją średnio 2,48 mln widzów, co dało Polsatowi 16,95 proc. udziału w grupie 4+ i 20,17 proc. w komercyjnej 16-49.
Dołącz do dyskusji: Polsat: „Moment prawdy” liderem pasma