Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. „Teleexpress” z najwyższą widownią
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej, zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 10 do 16 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,06 pkt. proc. do 11,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,67 proc., po spadku o 0,07 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,76 proc.; do góry o 0,18 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,52 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Puls 2 (1,85 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,76 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Polsat News (1,41 proc.; bez zmian), TVP Regionalna (1,30 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1,07 proc.; + 0,13 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 03.08 - 09.08.2015 r. | 10.08 - 16.08.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 623 463 | 11,18% | 634 619 | 11,24% |
2 | TVP1 | 562 803 | 10,09% | 593 603 | 10,51% |
3 | TVN | 543 066 | 9,74% | 546 207 | 9,67% |
4 | TVP2 | 366 705 | 6,58% | 381 764 | 6,76% |
5 | TVP INFO | 254 490 | 4,56% | 244 692 | 4,33% |
6 | TVN24 | 214 736 | 3,85% | 215 650 | 3,82% |
7 | TV4 | 190 102 | 3,41% | 198 868 | 3,52% |
8 | TVN7 | 180 364 | 3,23% | 180 775 | 3,20% |
9 | TV PULS | 172 311 | 3,09% | 177 314 | 3,14% |
10 | Puls 2 | 98 459 | 1,77% | 104 522 | 1,85% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 88 700 | 1,59% | 99 306 | 1,76% |
12 | TVP Seriale | 94 722 | 1,70% | 90 358 | 1,60% |
13 | Polsat2 | 95 710 | 1,72% | 86 205 | 1,53% |
14 | Polsat News | 78 769 | 1,41% | 79 417 | 1,41% |
15 | TVP Rozrywka | 80 974 | 1,45% | 78 468 | 1,39% |
16 | TV6 | 71 610 | 1,28% | 73 815 | 1,31% |
17 | TVP Regionalna | 65 517 | 1,18% | 73 636 | 1,30% |
18 | Stopklatka | 52 272 | 0,94% | 60 495 | 1,07% |
19 | Polo TV | 57 997 | 1,04% | 53 336 | 0,94% |
20 | ATM Rozrywka | 41 780 | 0,75% | 43 109 | 0,76% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,79 pkt. proc. do 12,21 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zmniejszył się o 0,22 pkt. proc. do 11,06 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,02 proc., po wzroście o 0,12 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,51 pkt. proc. do 6,26 proc.).
Wszyscy 16-49 | 03.08 - 09.08.2015 r. | 10.08 - 16.08.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 278 068 | 13,00% | 269 478 | 12,21% |
2 | TVN | 241 379 | 11,28% | 243 990 | 11,06% |
3 | TVP1 | 147 508 | 6,90% | 154 822 | 7,02% |
4 | TVP2 | 122 931 | 5,75% | 138 137 | 6,26% |
5 | TV4 | 84 334 | 3,94% | 90 999 | 4,12% |
6 | TV PULS | 74 598 | 3,49% | 83 384 | 3,78% |
7 | TVN7 | 67 320 | 3,15% | 69 846 | 3,16% |
8 | TVN24 | 57 943 | 2,71% | 60 429 | 2,74% |
9 | TVP INFO | 46 387 | 2,17% | 46 958 | 2,13% |
10 | Puls 2 | 41 385 | 1,93% | 46 176 | 2,09% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 41 801 | 1,95% | 45 951 | 2,08% |
12 | TVP Seriale | 42 268 | 1,98% | 40 651 | 1,84% |
13 | TV6 | 33 941 | 1,59% | 36 624 | 1,66% |
14 | Polsat2 | 38 520 | 1,80% | 35 941 | 1,63% |
15 | Polo TV | 34 420 | 1,61% | 29 392 | 1,33% |
16 | TVP Rozrywka | 27 451 | 1,28% | 29 196 | 1,32% |
17 | Stopklatka | 23 003 | 1,08% | 27 660 | 1,25% |
18 | Polsat News | 22 251 | 1,04% | 25 752 | 1,17% |
19 | TVN Style | 21 659 | 1,01% | 21 563 | 0,98% |
20 | Polsat Film | 21 343 | 1,00% | 21 281 | 0,96% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. „Teleexpress” z najwyższą widownią