Doda, Romanowska, Ibisz i Wieniawa w spocie jesiennej ramówki Polsatu
Telewizja Polsat w czwartek rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu, który promuje jesienną ofertę nadawcy, m.in. trzy nowe programy, nowy serial „Teściowie” oraz znane kontynuacje z głównej anteny.
W trwającym 90 sekund spocie promowane są takie programy i seriale, jak: „Doda. Dream Show”, „Ninja Warrior Polska”, „Temptation Island Polska”, „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej”, „Nasz nowy dom”, „The Real Housewives. Żony Warszawy”, „Teściowie”, „Pierwsza miłość”, „Ewa gotuje”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni 3”, „Przyjaciółki”, „Gliniarze”, „Wydarzenia” oraz redakcja sportowa Telewizji Polsat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wśród gwiazd występujących w materiale pojawiają się m.in.: Doda, Karolina Gilon, Łukasz Jurkowski, Jerzy Mielewski, Michał Figurski, Izabela Janachowska, Elżbieta Romanowska, Krzysztof Ibisz, uczestniczki „The Real Housewives. Żony Warszawy”, Ewa Wachowicz, Julia Wieniawa, Ignacy Liss, Cezary Pazura, Joanna Kurowska, Dorota Gawryluk i Bogdan Rymanowski.
- Spot Jesień 2023 w Polsacie to bohaterowie ulubionych programów i seriali z zaproszeniem na nowe odcinki, ale także zapowiedź premierowych produkcji, czyli gwarancja emocji, mocnych wrażeń i niespodzianek - komentuje biuro prasowe Telewizji Polsat.
Nadawca w klipie wykorzystał utwór „On Top Of The World” z repertuaru Imagine Dragons.
Za pomysł, scenariusz i reżyserię spotu odpowiada Barłomiej Prokopowicz, produkcję - Agata Adamczyk, Daniel Domirski i Agata Tadra. Nadzór merytoryczny sprawowała Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.
Zdjęcia do klipu realizowane były w różnych lokalizacjach w Warszawie.
Spot emitowany jest w kanałach Telewizji Polsat, a także w kanałach social media nadawcy. Jego premiera odbyła się w czwartek, 3 sierpnia br. podczas prezentacji jesiennej oferty programowej Grupy Polsat.
TVN i TVP dopiero zaprezentują swoje spoty
Polsat jako pierwszy rozpoczął emisję spotu wiosennej ramówki. W najbliższym czasie odbędzie się premiera klipów TVN i TVP.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Doda, Romanowska, Ibisz i Wieniawa w spocie jesiennej ramówki Polsatu