Polsat Box i Plus promują wspólną ofertę, a Polsat Box wydarzenia sportowe
Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa z Jackiem Braciakiem, Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim promująca najnowszą ofertę łączoną operatorów.
W nowej kampanii Polsat Box zapowiada sportowe hity najbliższych tygodni, które będzie można obejrzeć w kanałach sportowych dostępnych w ofertach Polsat Box – wielkoszlemowy US Open (na Eurosport 1 i Eurosport 2), wszystkie mecze siatkarskich Mistrzostw Europy (Polsat Sport), Ligę Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium).
Kampanię sportową zaplanowano w telewizji, m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych Telewizji Polsat, TVN i kanałach tematycznych TVN Warner Bros. Discovery.
Polsat Box reklamuje ofertę z Disney+
Od 17 sierpnia w ofercie łączonej klienci mogą kupić telewizję Polsat Box z Disney+ i światłowodem Plusa już za 19 zł/mies. przez cały pierwszy rok po rabatach. Spot telewizyjny z Jackiem Braciakiem Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim wykorzystuje słowo „szok”, które podkreśla wyróżniki najnowszej oferty.
Kampania promująca ofertę łączoną Polsat Box i Plusa jest prowadzona w telewizji (stacjach Polsat, TVN, TVS i kanałach tematycznych), radiu i Internecie.
Metryki kampanii
Nazwa: „Największe sportowe emocje – teraz w Polsat Box!”
Produkcja: TFP
Postprodukcja: TFP
Dom mediowy: iProspect
Nazwa: „Szok! Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już za 19 zł/mies.”
Kreacja: Freundschaft
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV, online, radio
Dom mediowy: iProspect, MediaPlus
Dołącz do dyskusji: Polsat Box i Plus promują wspólną ofertę, a Polsat Box wydarzenia sportowe