Polregio zachęca do wakacyjnych wycieczek hasłem „Klik i w drogę!”
„Klik i w drogę!” to hasło nowej wakacyjnej kampanii reklamowej przewoźnika pasażerskiego Polregio. Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca do wakacyjnych podróży koleją i pokazuje swoją ofertę. Kampanię przygotowała agencja Hackett Hamilton.
W spotach reklamowych Polregio uwzględniono nowość w ofercie, czyli bilet tygodniowy wakacyjny dedykowany podróżnym zamierzającym odbywać w sezonie letnim spontaniczne przejazdy pociągami przewoźnika oraz cieszące się dużą popularnością wśród podróżnych całoroczne oferty takie jak „Ty i raz, dwa, trzy” oraz ważne w weekendy - bilety turystyczne .
Polregio zaprasza na wakacyjne trasy
- Stale obserwujemy, jak zmienia się podejście pasażerów do samej podróży pociągiem, ale także jak zmieniają się ich przyzwyczajenia. Zauważamy, że coraz bardziej cenią oni swój czas i coraz chętniej kupują bilety za pomocą chociażby smartfonów. Hasło „Klik i w drogę!” wpisuje się w naszą wieloletnią strategię promocji aplikacji i systemu sprzedaży Polregio oraz videomatów Polrgio. Claim wskazuje, jak łatwo można kupić bilet na pociąg i rozpocząć swoją wakacyjną podróż. Raptem kilka sekund dzieli naszego pasażera od możliwości odkrycia piękna regionalnej Polski i właśnie, m.in. to piękno prezentujemy w naszych spotach - na pierwszym planie zazwyczaj pojawia się pociąg Polregio, a w tle widoki charakterystyczne dla polskiego krajobrazu – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, p.o. dyrektor biura marketingu i promocji Polregio.
Spoty dostępne są na platformie YouTube.
Koncept kreatywny oraz kreację przygotowała agencja Hackett Hamilton, która również nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej i spotów: 60-sekundowego spotu głównego oraz trzech 15-sekundowych spotów sprzedażowych, prezentujących konkretny rodzaj biletu i możliwość jego zakupu.
Dołącz do dyskusji: Polregio zachęca do wakacyjnych wycieczek hasłem „Klik i w drogę!”