Polo TV znokautowało konkurencję wśród kanałów muzycznych w 2017 roku
Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym roku było Polo TV. Drugie miejsce zajęła Eska TV, która od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku nadawała pod marką 8TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w 2017 roku wyniósł 0,73 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 12,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja ub.r. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.
Średni udział naziemnej 8TV i Eski TV w 2017 roku wyniósł 0,38 proc., a rok wcześniej było to 0,35 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska i Eska TV Extra w zeszłym roku zanotowały średni udział na poziomie 0,05 proc. (dla porównania kablowo-satelitarna Eska w okresie od 28 września do 31 grudnia 2016 roku miała 0,02 proc. udziału).
Podium uzupełnia kanał 4FunTV, awansujący z miejsca czwartego. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym w 2017 roku wyniósł 0,15 proc. (wynik tego kanału względem 2016 roku się nie zmienił).
Oczko niżej znalazł się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która spadła z miejsca trzeciego. Jej średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,14 proc. (spadek o 12,50 proc.).
W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV, którego średni udział wyniósł 0,09 proc. (wzrost o 28,57 proc.).
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2017 roku również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 16,42 proc., wyniósł 1,12 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV (do 16 maja br. 8TV), której udział wyniósł 0,64 proc. (spadek o 1,54 proc.).
Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,31 proc. udziału; wzrost o 3,33 proc.).
W grudniu 2017 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach wiekowych również był kanał Polo TV. W 4+ jego udział zmniejszył się o 19,35 proc. do 0,75 proc., a w 16-49 - o 29,33 proc. do 1,06 proc.
Dołącz do dyskusji: Polo TV znokautowało konkurencję wśród kanałów muzycznych w 2017 roku
Oto, co robie .............. >>>>>>>>>>>>>>> www.Earn55.com
Oto, co robie .............. >>>>>>>>>>>>>>> www.Earn55.com