Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Fit & Dance o 200 proc. do góry
W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, a najwięcej straciła Viva Polska.
Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2016 roku wyniósł 0,83 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 15,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.
Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 5,26 proc. do 0,60 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej udział wyniósł 0,21 proc. (bez zmian).
Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV. Jego średni udział w sierpniu br. uplasował się na poziomie 0,15 proc., po spadku o 25 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 8.).
Z kolei największy spadek, wynoszący 41,67 proc. do 0,07 proc., zanotowała Viva Polska, która w zestawieniu spadła z lokaty 5. na 7.
Stacja | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
sierpień 2015 | sierpień 2016 | ||
SHR % | SHR % | % | |
Polo TV | 0,98% | 0,83% | -15,31% |
Eska TV | 0,57% | 0,60% | 5,26% |
Disco Polo Music | 0,21% | 0,21% | 0,00% |
4FunTV | 0,20% | 0,15% | -25,00% |
Power TV | 0,05% | 0,07% | 40,00% |
Stars.tv | 0,07% | 0,07% | 0,00% |
Viva Polska | 0,12% | 0,07% | -41,67% |
4FUN FIT&DANCE | 0,02% | 0,06% | 200,00% |
Kino Polska Muzyka | 0,09% | 0,06% | -33,33% |
Vox Music TV | 0,04% | 0,05% | 25,00% |
4FUN HITS | 0,02% | 0,04% | 100,00% |
TO!TV | 0,05% | 0,03% | -40,00% |
VH1 | 0,03% | 0,02% | -33,33% |
Muzo.tv | 0,01% | 0,01% | 0,00% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 9,40 proc., wyniósł 1,35 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,06 proc. udziału, do góry o 12,77 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,35 proc.; + 6,06 proc.).
Największym wzrostem (o 266,67 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się też mógł kanał 4Fun Fit & Dance. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (50 proc.) stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,03 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | Dynamika | |
sierpień 2015 | sierpień 2016 | ||
SHR % | SHR % | % | |
Polo TV | 1,49% | 1,35% | -9,40% |
Eska TV | 0,94% | 1,06% | 12,77% |
Disco Polo Music | 0,33% | 0,35% | 6,06% |
4FunTV | 0,38% | 0,30% | -21,05% |
Power TV | 0,09% | 0,16% | 77,78% |
Viva Polska | 0,20% | 0,14% | -30,00% |
4FUN FIT&DANCE | 0,03% | 0,11% | 266,67% |
Kino Polska Muzyka | 0,14% | 0,11% | -21,43% |
Stars.tv | 0,12% | 0,11% | -8,33% |
Vox Music TV | 0,08% | 0,10% | 25,00% |
4FUN HITS | 0,05% | 0,07% | 40,00% |
TO!TV | 0,06% | 0,05% | -16,67% |
VH1 | 0,06% | 0,03% | -50,00% |
Muzo.tv | 0,03% | 0,02% | -33,33% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Fit & Dance o 200 proc. do góry