Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva o 53 proc. w dół, MTV o 30 proc. w górę
W lutym 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowało Kino Polska Muzyka, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się kanał ITV.
Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w lutym 2014 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 32,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
)
Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 51,22 proc. do 0,62 proc.
)
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał o 31,03 proc. do poziomu 0,20 proc.
Oczko niżej uplasowała się stacja ITV, która zanotowała największy spadek w zestawieniu, wynoszący 50 proc. Jej średni udział w lutym br. uplasował się na poziomie 0,09 proc.
Z kolei największym wzrostem udziału - o 300 proc. do 0,08 proc. - pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, który awansował z miejsca siódmego na piąte.
Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera w lutym br. zajęła Viva Polska, której wynik wyniósł zaledwie 0,15 proc., po spadku o 53,13 proc.
Druga lokata przypadła stacji MTV Polska, której udział, wynoszący 0,13 proc., w porównaniu do lutego ub.r. zwiększył się o 30 proc. Natomiast wynik trzeciego AXN Spin to 0,02 proc., po wzroście o 100 proc.
Stacja | Wszyscy 4+ | |
luty 2013 | luty 2014 | |
SHR % | SHR % | |
Polo TV | 0,59% | 0,78% |
Eska TV | 0,41% | 0,62% |
4fun.tv | 0,29% | 0,20% |
ITV | 0,18% | 0,09% |
Kino Polska Muzyka | 0,02% | 0,08% |
TV.DISCO | 0,09% | 0,07% |
Stars.tv | 0,00% | 0,05% |
Rebel.tv | 0,02% | 0,04% |
VH 1 | 0,04% | 0,04% |
Wirtualnemedia.pl | ||
VIVA Polska | 0,32% | 0,15% |
MTV Polska | 0,10% | 0,13% |
AXN Spin | 0,01% | 0,02% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat nowym liderem w lutym 2014 roku była Eska TV, której udział wzrósł tutaj o 46,05 proc. do poziomu 1,11 proc. W lutym 2013 roku kanał ten był drugi.
Z kolei na drugie miejsce spadło Polo TV (1,10 proc. udziału; do góry o 23,60 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,36 proc., - 29,41 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu (aż o 366,67 proc.) również pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej straciła stacja ITV - było to 51,52 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |
luty 2013 | luty 2014 | |
SHR % | SHR % | |
Eska TV | 0,76% | 1,11% |
Polo TV | 0,89% | 1,10% |
4fun.tv | 0,51% | 0,36% |
ITV | 0,33% | 0,16% |
Kino Polska Muzyka | 0,03% | 0,14% |
TV.DISCO | 0,15% | 0,11% |
Rebel.tv | 0,04% | 0,09% |
Stars.tv | 0,00% | 0,09% |
VH 1 | 0,07% | 0,06% |
Wirtualnemedia.pl | ||
VIVA Polska | 0,62% | 0,27% |
MTV Polska | 0,19% | 0,25% |
AXN Spin | 0,02% | 0,03% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych. Viva o 53 proc. w dół, MTV o 30 proc. w górę