Polo TV liderem kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka i Power TV o 67 proc. do góry
W lipcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły dwie stacje: Kino Polska Muzyka i Power TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit powstały w miejsce TV.Disco.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2015 roku wyniósł 1,04 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 26,83 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 19,48 proc. do 0,62 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był czwarty. Jego udział wzrósł o 16,67 proc. do poziomu 0,21 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która spadła z miejsca drugiego. Jej średni udział w lipcu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc., po spadku o 10,53 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., ex aequo pochwalić się mogły dwie stacje: Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca dziesiątego na siódme) oraz Power TV (do 0,03 proc.; awans z pozycji dwunastej na ósmą).
Największy spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował zaś kanał 4fun Fit & Dance, który w zeszłym miesiącu miał 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 6. na 12. Do 24 czerwca br. stacja nadawała jako TV Disco.
Z kolei siostrzany kanał 4fun Hits, przekształcony w czerwcu br. ze stacji Mjuzik.tv, zanotował spadek udziału z 0,07 proc. do 0,02 proc.
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w lipcu br. wyniosła 460 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
lipiec 2015 | lipiec 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 59 314 | 1,04% | 45 035 | 0,82% |
Eska TV | 35 572 | 0,62% | 42 396 | 0,77% |
4FUN.TV | 12 146 | 0,21% | 10 000 | 0,18% |
Disco Polo Music | 9 708 | 0,17% | 10 590 | 0,19% |
VIVA Polska | 6 708 | 0,12% | 9 547 | 0,17% |
Stars.tv | 6 243 | 0,11% | 4 006 | 0,07% |
Kino Polska Muzyka | 5 816 | 0,10% | 3 217 | 0,06% |
Power TV | 2 746 | 0,05% | 1 677 | 0,03% |
ITV | 2 280 | 0,04% | 5 777 | 0,10% |
Vox Music TV | 2 495 | 0,04% | - | - |
VH 1 | 1 823 | 0,03% | 2 116 | 0,04% |
4FUN FIT&DANCE [TV.Disco] | 1 357 | 0,02% | 4 172 | 0,08% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 256 | 0,02% | 3 695 | 0,07% |
Muzo.tv | 460 | 0,01% | - | - |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 30,40 proc., wyniósł 1,63 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (1,08 proc. udziału, w dół o 20 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,41 proc.; do góry o 32,26 proc.).
Największym wzrostem (o 76,92 proc. do 0,23 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Stars.tv. Z kolei najwięcej (81,25 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,03 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
lipiec 2015 | lipiec 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 37 095 | 1,63% | 27 244 | 1,25% |
Eska TV | 24 507 | 1,08% | 29 233 | 1,35% |
4FUN.TV | 9 253 | 0,41% | 6 780 | 0,31% |
Disco Polo Music | 6 239 | 0,27% | 6 476 | 0,30% |
Stars.tv | 5 203 | 0,23% | 2 784 | 0,13% |
VIVA Polska | 4 565 | 0,20% | 6 547 | 0,30% |
Kino Polska Muzyka | 3 794 | 0,17% | 2 178 | 0,10% |
Vox Music TV | 1 985 | 0,09% | - | - |
Power TV | 1 573 | 0,07% | 1 533 | 0,07% |
VH 1 | 1 433 | 0,06% | 1 611 | 0,07% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 040 | 0,05% | 2 698 | 0,12% |
4FUN FIT&DANCE [TV.Disco] | 967 | 0,04% | 2 596 | 0,12% |
ITV | 725 | 0,03% | 3 509 | 0,16% |
Muzo.tv | 278 | 0,01% | - | - |
Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka i Power TV o 67 proc. do góry
VH1 spada bo ciagle gra to samo. to co puszczali rok temu leci tez i teraz, az mozna dostac zgagi.
Dlaczego nei wprowadza nowego logo i grakfki i programów jakie maja w Europie?