"Polityka" ma 20 tysięcy cyfrowych prenumeratorów
Wydawnictwo Polityka Spółdzielnia Pracy ma już 20 tys. prenumeratorów cyfrowej subskrypcji "Polityki".
Dostęp cyfrowy do treści tworzonych przez wydawnictwo „Polityka” składa się na zintegrowane treści z cotygodniowych wydań papierowych „Polityki”, czasopism, serwisu Polityka.pl oraz blogów. Umożliwia też korzystanie z treści audio w postaci kilkunastu udźwiękowionych tekstów z numeru oraz redakcyjnych podcastów.
- „Polityka” od wielu już lat konsekwentnie budowała swoją obecność w obszarze cyfrowym. Jako jeden z pierwszych tytułów prasowych w Polsce weszliśmy w dystrybucję e-wydań, jesteśmy jednym z niewielu polskich tytułów dostępnych w Amazonie na czytnik Kindle, byliśmy pierwszym tygodnikiem, który uruchomił wydanie na iPada. Konsekwentnie rozwijany od kilku lat model subskrypcji cyfrowej „Polityki” okazał się bardzo wygodnym rozwiązaniem dla części naszych czytelników w czasach pandemii - podkreśla Piotr Zmelonek, dyrektor wydawniczy „Polityki”.
Według Łukasza Lipińskiego, zastępcy redaktora naczelnego „Polityki” i szefa serwisu Polityka.pl wzrost liczby czytelników i prenumeratorów pokazuje „jak wielu Polaków w trudnych czasach sięga po zaufane źródła informacji”. - W ciągu roku dużo zmieniliśmy w serwisie internetowym „Polityki”. Dziś to miejsce, w którym codziennie można znaleźć nowe, aktualne treści przygotowywane przez nasz zespół – zarówno teksty pisane do tygodnika, jak i materiały przygotowywane specjalnie dla czytelników internetowych, w tym newslettery i podkasty. Nie pompujemy sztucznie zasięgów, nie publikujemy klikaczy, nie zalewamy czytelników reklamami – stawiamy na jakościowe dziennikarstwo, pogłębione artykuły i świetnych autorów. Serwis od ponad roku ma również zmieniony, nowoczesny i funkcjonalny layout - stwierdza Lipiński.
Cena w prenumeracie "standard" wynosi 19,99 zł miesięcznie, 79 zł na 3 miesiące lub 299 zł na 14 miesięcy. W opcji "premium" to odpowiednio 29,99 zł, 109 zł na 3 miesiące lub 399 zł na 14 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: "Polityka" ma 20 tysięcy cyfrowych prenumeratorów
Ciekawe kiedy inne gazety i czasopisma pochwalą się liczbą cyfrowych subskrybentów.
Nie da się dodawać subskrybentów papierowych i elektronicznych. Można policzyć jedynie łączny dochód albo dochód na subskrybenta. Ponadto subskrybcja elektroniczna i papierowa może się nakładać.
A jak, przepraszam, ma się nakładać subskrypcja papierowa i elektroniczna? Ktoś kupuje wersję elektroniczną a potem jeszcze papierową? Bez jaj.