Policyjny pościg za Małym Głodem w kampanii Danio (wideo)
Nowa kampania reklamująca serki Danio (produkowane przez Danone Polska) pokazuje policyjny pościg za Małym Głodem, brand hero tej marki. Kampanię przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i LabStore.
Nowy spot Danio pokazuje, jak Mały Głód próbuje przeszkodzić w policyjnym pościgu. W ramach kampanii na stronie Danio.com.pl trwa konkurs, w którym zadaniem jest - po aresztowaniu bohatera i zamknięciu go w komisariacie - stworzenie mu gangsterskiego pseudonimu. Autor każdej ksywki w formie GIF-a z podobizną aresztowanego ma szansę wygrania aparatu Fuji Instax i power banki.
Akcja reklamowa oprócz telewizji i internetu (m.in. aktywności na Facebooku) obejmuje działania w miejscach sprzedaży
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kreacją reklam zajęła się agencja Young & Rubicam Poland, spot nakręcił Łukasz Gutt, wyreżyserował Piotr Janowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Raymond we współpracy z SouthWest Productions.
Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, za aktywności w punktach sprzedaży - agencja LabStore, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Policyjny pościg za Małym Głodem w kampanii Danio (wideo)