Policja spotem z rosyjską ruletką promuje trzeźwość wśród młodych kierowców (wideo)
„Mój wybór… życie” - pod tym hasłem policja prowadzi kampanię przeciwko prowadzeniu samochodów przez młode osoby pod wpływem alkoholu. Jej częścią jest spot pokazujący grę kierowców w rosyjską ruletkę.
W spocie grupa podchmielonych nastolatków wsiada do samochodu, aby wyruszyć nim w drogę. Jeden z pijanych bohaterów zasiada za kierownicą, ale zamiast uruchomić silnik wyciąga rewolwer. Rozpoczyna się makabryczna zabawa w rosyjską ruletkę, w której każdy z młodych ludzi kolejno przykłada do głowy lufę i pociąga za spust, aż następuje strzał.
Spot jest częścią kampanii „Mój wybór… życie” prowadzonej przez Komendę Wojewódzką Policji w Olsztynie. Chodzi w niej o uświadomienie młodym kierowcom ryzyka związanego z prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu, a także konsekwencji przyzwolenia ze strony pasażerów na jazdę z pijanym kierowcą.
- Decyzja o przejechaniu nawet kilkuset metrów z pijanym kierowcą jest jak gra w rosyjską ruletkę. I kierowca i jego pasażerowie nie wiedzą jaki będzie finał. Kto wygra, a kto przegra w tej grze, w którą nie warto nawet raz próbować zagrać - podkreśla w komunikacie wydanym przez policję Michał Bartoszewicz, reżyser spotu. - W życiu nie próbujemy kusić losu, dlaczego tak łatwo przychodzi nam czasem zignorować fundamentalną zasadę „jeżdżę - nie piję”? - pyta.
Poza spotem kampania obejmuje także breloczki w formie nieśmiertelnika z hasłem akcji, które mają otrzymywać młodzi kierowcy kupujący swój pierwszy samochód. Klip jest emitowany w internecie, m.in. na YouTubie.
Kampania została przygotowana przez agencję Auris Media Group.
Dołącz do dyskusji: Policja spotem z rosyjską ruletką promuje trzeźwość wśród młodych kierowców (wideo)
przekaz sprzeczny z dedykacja, scenarzysta
i rezyserm do wyrzucenia, auris to malo,
oculus trzeba miec
do picia i zabawy po pijaku, tak